رئیس هیات مدیره خودروسازی سایپا؛

برکناری مدیرعامل گروه سایپا تکذیب شد

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیرعامل در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور چین، به منظور توسعه همکاری ها به چین سفر کرده و برخی مخالفین شایعه جابجایی مدیرعامل گروه را مطرح کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد .

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علیمردان عظیمی فشی با بیان مطلب فوق افزود: در یکسال حضور مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید در سایپا، با همدلی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای فرامین ۸ بندی رئیس جمهور در حوزه های تولید، توسعه سبد محصول، کیفیت محصولات، صادرات، عرضه و تحویل، کاهش خودروهای ناقص، تولید به صورت عبور مستقیم، خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان و …  رشد مناسبی در گروه سایپا ایجاد شده و جهش چشمگیری در این حوزه ها با وجود مشکلات موجود صورت گرفته که نشانگر عملکرد مناسب مدیرعامل گروه است.


عظیمی فشی با تاکید بر ادامه این روند مثبت در گروه سایپا، گفت: حرکت سایپا در طول یک سال گذشته به گواه آمار و گزارش ها بسیار مثبت بوده و قطعا هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از این عملکرد مدیرعامل در ادامه مسیر حمایت قاطع خواهد کرد.

وی افزود: مدیرعامل گروه سایپا در سفر به چین، توسعه همکاری با شرکت‌های خودروسازی چینی در زمینه تولید محصولات مشترک جدید و همچنین واردات خودروهای به روز را مورد بررسی قرار خواهد داد که مطمئنا دستاورد این سفر در افزایش موفقیت ها تاثیرگذار خواهد بود.

خودرو
شناسه : 332834
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا