عهد پایدار ایرانی‌ها در جشن ملی ۱۴۰۱/ ‌آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح در حدود ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور آغاز شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز: یوم‌الله ۲۲ بهمن‌، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت ۴ دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران سرفرازتر از همیشه با تاکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و با بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از‌ ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر استمرار این حرکت الهی حرکت خواهند کرد.

مردم انقلابی ایران، در ۴۳ سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده‌اند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشیده‌اند و قرار است در متفاوت‌ترین ۲۲ بهمن ۴۴ سال اخیر، با حضوری دشمن شکن در یک هزار و ۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستاند
جشن تولد انقلاب را گرامی بدارند.

امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سیستان و بلوچستان

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با طنین‌انداز شدن شعار دشمن‌شکن الله اکبر در آسمان استان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد.پس از دو سال وقفه و برگزاری راهپیمایی خودرویی در دو سال گذشته در پی شیوع بیماری کرونا، امسال حضور مردم زاهدان در راهپیمایی ۲۲ از همان لحظات شروع مراسم باشکوه بوده و از همه اقشار در این جشن ملی حضور دارند.

در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز تجمع پرشوری در میدان «آزادی» محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت ۹ صبح آغاز شد.

بر اساس گزارش از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

سیاسی
شناسه : 332912
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا