شرکت فرودگاه‌ها در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

قبل از رفتن به فرودگاه وضعیت پرواز خود را کنترل کنید

پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) در حال حاضر برقرار است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد مطابق برنامه انجام می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز: به‌دنبال شرایط جوی و بارش برف و باران، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در اطلاعیه وضعیت پرواز اعلام کرد: پروازهای فرودگاه مهرآباد با توجه به بارش برف و شرایط جوی حاکم بر پایتخت برقرار است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه در حال انجام خواهد بود.

با وجود این در این اطلاعیه آمده که مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره های ۱۹۹ وشماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند. مسافران همچنین می‌تواند ضمن مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

جواد صالحی -مدیرکل دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) – نیز در این خصوص به ایسنا گفت: با آغاز بارش برف در فرودگاه امام خمینی (ره)، عملیات اوره‌پاشی برای سطوح پروازی آغاز شده است و به منظور تسهیل در برف‌روبی و جلوگیری از یخ‌زدگی سطوح انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت پروازها توضیح داد: آخرین گزارش از برح مراقبت این بوده که دید افقی مطلوب است و نشست و برخاست‌ها انجام می‌شود.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه می‌شود قبل از عزیمنت به فرودگاه از طریق سایت فرودگاهی شهر امام خمینی به آدرس ikac.ir و بخش اطلاعات پرواز یا ۵۱۰۰۱۱۸ در ارتباط باشند و شرایط پروازی را سوال کنند و البته ما هم هرچه تغییر در وضعیت پروازها باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

عمومی
شناسه : 333283
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا