هوا ۱۰ درجه در این استان سردتر می شود

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارش برف در بیشتر مناطق آغاز شده و دمای هوای این استان در هفته جاری بین هشت تا ۱۰ درجه کاهش یافته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی صابری رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه سامانه بارشی در استان همچنان فعال است و جنوب و مرکز آذربایجان غربی را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: این سامانه از روز دوشنبه از استان خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از فردا دوشنبه هوای استان آرام است ولی بارش‌های پراکنده و سرمای حاکم همچنان ادامه دارد، گفت: یخبندان و مه صبحگاهی نیز برای استان پیش بینی می‌شود و لازم است تا شهروندان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت امکان وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

صابری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تکاب با ۲.۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش ترین شهر استان ثبت شده است، اضافه کرد: شهرستان ارومیه هم شاهد بارندگی‌های پراکنده بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی یادآور شد: شهرستان چالدران سردترین شهر استان با منفی ۱۷ درجه و شهرستان پلدشت گرم‌ترین شهر با مثبت چهار درجه سانتی‌گراد بود.

صابری تاکید کرد: دمای خوی نیز روز گذشته بین منفی ۶ و مثبت سه درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود دماهای بیشینه در این منطقه حداکثر به مثبت ۲ درجه سانتی‌گراد برسد.

منبع: مهر

عمومی
شناسه : 333399
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا