جهان صنعت نیوز گزارش می‌دهد؛

خودروهایی که با ۵۰ میلیون تومان می توان خرید

این روزها قیمت خودرو به اعدادی رسیده که شاید کم تر کسی تصور می کرد. حالا پراید ۳۰۰ میلیونی و کوییک ۳۲۰ میلیونی ارزان ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار ایران محسوب می شود. در این شرایط با بودجه ۵۰ میلیونی هم چه خودروهایی می توان خرید؟

به گزارش جهان صنعت نیوز، جهش قیمت ها، خرید خودرو صفر کیلومتر را برای بسیاری از افراد تقریبا ناممکن کرده است. ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر این روزهای بازار، پراید مدل ۱۳۹۹ است که قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومان دارد. این در حالی است که همین چند ماه پیش قیمت این خودرو حدود ۲۰۰ میلیون تومان بود. قیمت کوییک نیز که یکی از ارزان ترین خودروهای بازار محسوب می شود، در مدل ساده به حدود ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در این شرایط آیا با بودجه ۵۰ میلیونی هم می توان خودرو خرید؟

خودروهای ۵۰ میلیونی بازار

نگاهی به آگهی های فروش خودرو نشان می دهد که همچنان خودروهایی با قیمت حدود ۵۰ میلیون تومان وجود دارد. خودروهایی که البته بیش‌تر برای اسقاط مناسب می رسند!

پیکان انژکتوری مدل ۱۳۸۲

در آگهی‌های فروش،‌ یک دستگاه پیکان مدل ۱۳۸۲ با قیمت ۴۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. آنگونه که فروشنده در این آگهی اعلام کرده، کارکرد این خودرو حدود ۴۸۵ هزار کیلومتر است.

قیمت خودرو پیکان

نیسان داتسون

یکی دیگر از آگهی ها مربوط به نیسان داتسون است که فروشنده آن، قیمت ۵۰ میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته‌است. در این آگهی قید شده که ماشین روشن می شود و فنی آن خوب است و تنها نیاز به نقاشی دارد. البته عکس های آن نشان می دهد که بیش از نقاشی نیاز به رسیدگی دارد.

قیمت نیسان داتسون

پراید صندوق دار مدل ۱۳۷۷

آگهی بعدی مربوط به پراید مدل ۱۳۷۷ است که قیمت آن از سوی فروشنده ۵۰ میلیون تومان عنوان شده است. آنگونه که در توضیحات آن آمده است، موتور این خودرو به تازگی با هزینه ۱۰ میلیونی تعمیر شده است. همچنین از دیگر موارد اشاره شده می توان به لاستیک‌ها ۹۰ درصد این خودرو اشاره کرد. آنگونه که فروشنده اعلام کرده، این خودرو حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه نقاشی و جلوبندی دارد.

قیمت پراید صندوق دار

پژو آر دی مدل ۱۳۸۰

پژو آردی مدل ۱۳۸۰ با کارکرد ۳۲۰هزار کیلومتر یکی دیگر از آگهی‌های خودرو در محدوده قیمتی ۵۰ میلیونی است. فروشنده قیمت این خودرو را ۴۶ میلیون تومان اعلام کرده است. بر اساس توضیحات ارائه شده، این خودرو بیمه و معاینه فنی هم دارد.

قیمت پژو آر دی

رنو ۲۱ مدل ۱۹۹۱

آگهی بعدی مربوط به خودروی رنو ۲۱ مدل ۱۹۹۱ است. فروشنده قیمت این خودرو را ۳۵ میلیون تومان عنوان کرده است. البته بر اساس توضیحات فروشنده،‌ این خودرو نیاز به رسیدگی جدی دارد. خرابی کاربرات،‌ رادیاتور،‌ بلبرینگ چرخ و منبع اگزوز از مواردی است که نیاز به تعویض و تعمیر دارد.

قیمت رنو ۲۱

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 333430
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا