سازمان راهداری؛

جاده‌های ۱۷ استان کشور زیر بارش برف و باران

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و توصیه کرد مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوزبر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت (رفت و برگشت) روان است و در این محورها برف و باران می‌بارد.

در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان خبر داده است.

سازمان راهداری به مردم توصیه کرده است از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

*محدودیت تردد با تغییر مسیر:

۱) محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال و محور خرم‌آباد ـ کوهدشت انجام می‌گیرد.

محور مسدود شریانی:

۱) ریگان ـ ایرانشهر

*محورهای مسدود غیرشریانی:

۱) خوانسار ـ بوئین

۲) کوهرنگ ـ مسجدسلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری).

عمومی
شناسه : 334317
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا