اگر امنیت می خواهید، پول بدهید

توییتر اعلام کرد تنها مشترکان پولی قادر خواهند بود از پیام کوتاه به عنوان روش احراز هویت دو مرحله برای حفظ امنیت حسابشان استفاده کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوزتوییتر در توییتی اعلام کرد: پس از ۲۰ ماه مارس، تنها مشترکان سرویس “توییتر بلو” (Twitter Blue) قادر خواهند بود از پیام کوتاه به عنوان روش احراز هویت دو مرحله‌ای، استفاده کنند.

احراز هویت دو مرحله‌ای که برای منظور افزایش امنیت حساب کاربری استفاده می‌شود، مستلزم آن است که دارنده حساب کاربری علاوه بر رمز عبور، از روش احراز هویت دومی استفاده کند. توییتر احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیام کوتاه، اپلیکیشن احراز هویت و یک کلید امنیتی را امکان‌پذیر کرده است.

توییتر بر این باور است که احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیامک، مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار گرفته است.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت کاربری که پرسیده بود آیا این شرکت سیاست خود را به دلیل این که شرکت‌های مخابراتی از حساب‌های ربات، برای ارسال پیامک احراز هویت دو مرحله ای استفاده کرده‌اند و این شرکت، سالانه ۶۰ میلیون دلار به دلیل کلاهبرداری پیامکی از دست می‌دهد، جواب مثبت داد.

علامت تیک آبی که پیش از این برای حساب‌های احراز هویت شده سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های سرشناس رایگان بود، اکنون برای همه کاربرانی که مایل هستند برای داشتن آن پول پرداخت کنند، آزاد است.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر ماه گذشته اعلام کرد قیمت اشتراک “توییتر بلو” برای اندروید ۱۱ دلار در ماه است که نرخ مشابه مشترکان نسخه iOS است.

دانش و فناوری
شناسه : 335015
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا