xtrim

شکایت کاربران از کاهش سرعت شبانه اینترنت 

تعدادی از مشتریان اینترنت شرکت مخابرات با نمایش تصویر سرویس اینترنت ثبت نامی شرکت مخابرات در شبکه توییتر، به کاهش سرعت شبانه این سرویس انتقاد داشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شب گذشته یکی از مشتریان اینترنت شرکت مخابرات با نمایش تصویر سرویس اینترنت ثبت نامی شرکت مخابرات در صفحه توییتر خود، از مشکل عدم تعهد شرکت مخابرات سخن گفت و نوشت: یه شب سرویس ۳۰ میگ میشه ۳ میگ، یک ماه روزی ده بار پیگیر هستم اماکسی پاسخگو نیست، داخل سیستم هم به دروغ اعلام میکنند رفع شده، مراجعه شد، مشکلی نیست،در تماس تلفنی هم که اصلا منکر مشکل میشن.

در همین راستا، «محمد احسان خرامید»، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به این کاربر وعده داد تا مشکل کاربران را پیگیری کند.

اینترنت , ترافیک اینترنت , شرکت مخابرات ایران ,

opal

به نظر می‌رسد با وجود این پیام‌ها از کاربران در این زمینه، غالب مشتریان اینترنت ثابت مخابرات چنین مشکلی دارند./تسنیم

 

دانش و فناوری
شناسه : 335628
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *