افزایش قیمت پژو ۲۰۶ کار ایران خودرو بود

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: باید به تبحر خودروسازان به ویژه شرکت ایران خودرو، احسنت گفت که با دو مصاحبه ساده قیمت پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ را به راحتی در بازار افزایش داد؛ این هنر خودروسازانی است که سال‌ها از حمایت‌های تمام قد دولت‌های مختلف برخوردار بودند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، جلال رشیدی کوچی درباره اخبار متناقض ایران‌خودرو درباره توقف خط تولید پژو ۲۰۶ یا تداوم تولید آن، گفت: باید به تبحر خودروسازان به ویژه این شرکت، احسنت گفت که با دو مصاحبه ساده قیمت پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ را به راحتی در بازار افزایش داد؛ این هنر خودروسازانی است که سال‌ها از حمایت‌های تمام قد دولت‌های مختلف برخوردار بودند و بازی که هفته گذشته توسط یکی از این شرکت‌ها اجرا شد، موید این نکته است.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران خودرو هفته گذشته، نخست اعلام کرد که خط تولید پژو ۲۰۶ متوقف می‌شود، همین موضوع موجب افزایش قیمت پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ در بازار شد به گونه‌ای که بهای ۲۰۷ اکنون به حدود یک میلیارد تومان رسید، پس از گذشت چند روز از خبر نخست، یکی از مسئولان ایران خودرو مطرح کرد که تولید پژو ۲۰۶ ادامه دارد و فقط استانداردهای آن تغییر می‌کند.

وی با طرح این پرسش که پژو ۲۰۷ با ۲۰۶  از نظر فنی با یکدیگر چه تفاوتی دارند، اضافه کرد: این دو خودرو هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و مثلا چراغ پژو ۲۰۷ عوض شده است، امیدوارم مسئولانی که چشم بسته از خودروسازان حمایت می‌کنند، به خودشان بیایند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه افزایش قیمت در بازار خودرو و سایر حوزه‌ها مردم را کلافه می‌کند، تصریح کرد: خودروسازان به ویژه این شرکت برای افزایش قیمت خودرو برنامه‌ریزی دقیقی پیاده کرده اند این اقدامات موجب ضربه به رضایت مردم است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: اگر ما از این موضوعات صحبت می‌کنیم به معنای کمک به رفع مشکلات کشور است اما به نظر می‌رسد فعلا بازار برچسب زنی از سوی عده ای پررونق است./ایسنا

خودرو
شناسه : 337119
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا