حکم رتبه‌ بندی معلمان را از این سامانه ببینید

میز کار رتبه‌ بندی با صدور اطلاعیه‌ای بر انجام بدون وقفه فرآیند رتبه‌ بندی معلمان تاکید کرد و از صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۴۱۱ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، میز کار رتبه‌ بندی معلمان در اطلاعیه‌ای بر تداوم فرآیندرتبه‌بندی معلمان و صدور احکام تأکید کرد. همچنین این مرکز از صدور حکم رتبه‌بندی ۴۱۱ هزار ۸۷۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته خبر داد.

میز کار رتبه‌ بندی معلمان به صورت تمام وقت فعال است

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به دلیل محدودیت زمان و ضرورت صدور احکام رتبه‌ بندی معلمان، مقتضی است تمام همکاران میز کار رتبه‌بندی و کارگروه‌های مرتبط در سطح استان و مناطق در ایام پیش رو به‌صورت تمام‌وقت در محل کار حاضر باشند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: ضمن اطلاع‌رسانی فوری و دعوت از ارزیابان متعهد، مسؤول و مورد تأیید مندرج در فهرست ارزیابان حرفه‌ای آن استان، هماهنگی لازم با مدیران مناطق جهت استقرار ارزیابان در قرارگاه محل ادارات آموزش‌ و پرورش و ایجاد شرایط کاری و رفاهی لازم برای تسریع در فرایند امور به عمل آید. تمام کارکنان ارزیابی عملکرد به قید فوریت در سطح استان و مناطق ضمن آماده‌باش کامل، نسبت به همراهی، همکاری، مدیریت عملکرد و حسن اجرای برنامه اقدام کنند.

سامانه مشاهده حکم های صادر شده

 اطلاعات رتبه‌ بندی معلمان و بازنشستگانی که حکم آنان صادر شده است به‌زودی در سامانه my.medu.ir قابل‌رؤیت خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، برنامه‌ریزی لازم جهت نظارت بر میزهای پاسخگویی رتبه‌بندی استان و مناطق را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

 با عنایت به حجم بالای فعالیت‌های مرتبط با صدور احکام طی روزهای آینده، ضروری است هیأت‌های ممیزه استان و مناطق به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تمام پرونده‌های ارسال‌شده به کارتابل رسیدگی و صورتجلسات مربوط بلافاصله تنظیم شود.

شایان‌ذکر است، فرآیند مرحله نهایی رتبه‌ بندی معلمان کشور با مشارکت کلیه هیأت ممیزه‌های مناطق، استان‌ها و ستاد در حال اجرا بوده است. تاکنون  ۳۴۶ هزار و ۵۱۶ فرهنگی شاغل و ۶۵ هزار ۳۵۴ بازنشسته رتبه‌بندی شده اند. احکام پرسنلی این افراد صادرشده و رتبه‌ بندی سایر همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته بی‌وقفه ادامه دارد.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 337197
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا