رییسی در جلسه هیات دولت:

موظف به صیانت ویژه از امنیت اقتصادی مردم هستیم

رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها و با در نظر گرفتن اهمیت و ابعاد مساله، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیات دولت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، گفت: جنگ ترکیبی وجوه مختلفی دارد که جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی یکی از ابعاد آن است و دشمن وقتی در اغتشاشات ناکام ماند، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند.


رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماههای اخیر دشمنان علیه ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر لزوم طراحی آرایش مقابله، متناسب با جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: دولت خود را موظف می‌داند در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن، از آرامش و امنیت مردم، به ویژه امنیت اقتصادی آنها صیانت کند.

ماموریت تیم اقتصادی دولت

رئیس جمهور در همین خصوص به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان محترم، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها و با در نظر گرفتن اهمیت و ابعاد مساله، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین با اشاره به گزارش‌ها درباره تجمیع کالاهای اساسی در بنادر، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر کشاورزی را مامور بررسی دقیق موضوع و پیگیری اقدامات لازم برای تسریع در ترخیص این کالاها کرد.

رئیس جمهور به گلایه برخی پزشکان از بابت تاخیر در پرداخت معوقات کارانه آنها نیز اشاره کرد و به وزیر بهداشت و درمان ماموریت داد موضوع را پیگیری کند تا دیون این گروه از پزشکان با فوریت پرداخت شود.

منبع: ایرنا

اقتصاد کلان
شناسه : 337523
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا