توییتر باز هم کارمندانش را اخراج کرد؟

توییتر در دور جدید حذف مشاغل با هدف کاهش هزینه‌ها در این شرکت شبکه اجتماعی، تعداد بیشتری از کارمندانش از جمله اعضای تیم‌های مهندسی و محصول را اخراج کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: بعضی از کارمندان توییتر روز شنبه با دریافت ایمیل از اخراج خود مطلع شدند و بعضی دیگر وقتی متوجه شدند که نتوانستند وارد سیستم داخلی شرکت شوند.

هنوز تعداد دقیق کارمندانی که اخراج شده‌اند، معلوم نیست اما منابع آگاه بر این باورند که ده‌ها نفر اخراج شده‌اند. وب سایت اینفورمیشن پیش‌تر گزارش کرده بود بیش از ۵۰ نفر در توییتر اخراج شده‌اند.

زویی شیفر، از وب سایت اینفورمیشن در توییتی نوشت: در میان افرادی که اخراج شده‌اند، استر کرافورد، یکی از مدیران مسئول سرویس اشتراک پولی توییتر بلو دیده می‌شود.

کرافورد مدت کوتاهی پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، توییتی با مضمون “کارکنان باید گاهی در محل کار بخوابند تا به مهلت تعیین شده برسند” منتشر کرده بود که خیلی سر و صدا کرد.

در نخستین اظهارنظر عمومی پس از انتشار این گزارش، کرافورد بدون تائید یا اشاره به جزئیات، گفت: وی به تیمی که با آن همکاری کرده، مفتخر است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، موسس چندین استارتاپ که در چند سال گذشته توسط توییتر خریداری شده بودند از جمله موسس استارتاپ خبرنامه رِویو (Revue) و شرکت طراحی یوئنو (Uneo) خبر حذف خود را توییت کردند. به گفته منابع آگاه، پیش از این توییتر تلاش کرده بود از اخراج موسسان اجتناب کند تا مجبور نشود بخش بزرگی از سهام را به آنها منتقل کند./ایسنا

دانش و فناوری
شناسه : 337788
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا