واکنش نتانیاهو به اظهارات گروسی پس از سفر به ایران؛

حمله به تاسیسات اتمی ایران خارج از کدام قانون است؟

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات روز گذشته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از وبگاه اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران: مواضع گروسی درباره موضوع هسته‌ای ایران بی ارزش است و هیچ چیزی مانع ما برای دفاع از اسرائیل نمی‌شود.

وی در واکنش به اظهارات رافائل گروسی درباره غیرقانونی بودن حمله به تاسیسات اتمی ایران گفت: رافائل گروسی فردی ارزشمند است که اظهاراتی بی ارزش به زبان آورده است.

نتانیاهو در نشست کابینه رژیم صهیونیستی، قوانین و حقوق بین المللی را به چالش کشید و خطاب به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: حمله به تاسیسات اتمی ایران خارج از کدام قانون است؟!

ما را از دفاع از خود منع می کنید؟

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نقش این رژیم در کشتار و اخراج دسته جمعی فلسطینی‌ها و اشغال سراسر سرزمین آنها توسط صهیونیست‌ها گفت: آیا ایران که آشکارا خواستار از بین رفتن ما می‌شود مجاز است تا ابزارهای کشتار و از بین بردن ما را فراهم کند؟!

نتانیاهو بدون اشاره به وجود زرادخانه‌های اتمی رژیم صهیونیستی و سیاست‌های تجاوزکارانه و اشغالگرانه این رژیم افزود: آیا ما را از دفاع از خود منع می‌کنید؟ روشن است که ما حق داریم از خود دفاع کنیم!

هر اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای کاملا غیرقانونی است

گروسی در سفر به ایران و در نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال تهدیدات علیه تاسیسات هسته‌ای صلح آمیز ایران گفته بود: هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای کاملاً غیرقانونی است.

نتانیاهو پیش از این نیز بارها تهدید کرده که با هماهنگی آمریکا و یا بدون هماهنگی با هر طرفی، در صورتی که لازم بداند اقدام به حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران می‌کند، البته این تهدیدات هر بار با قدرتنمایی ایران در منطقه و دیگر اضلاع محور مقاومت پوچ و توخالی از آب درآمده است.

منبع:‌ مهر

سیاسی
شناسه : 339480
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا