هواشناسی ایران ۱۶ اسفند ۱۴۰۱؛

هواشناسی از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد در برخی استان‌ها خبر داد

سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوزهواشناسی اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه ) بارش‌ها در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، ارتفاعات در استان‌های قزوین و زنجان تشدید می‌شود.


بارش‌ها به شکل رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی خواهد بود؛ در نقاط مرتفع و سردسیر نیز بارش برف و کولاک برف پیش شده است.

فردا (چهارشنبه) نیز بارش‌ها در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، زنجان، شرق و شمال شرق خوزستان و چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای امروز از تندبادهای لحظه‌ای و وزش باد شدید در زنجان، کردستان، مرکزی، جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

بارش‌ها همچنین امروز با شدت کمتر در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال و غرب سمنان، خوزستان، نیمه غربی اصفهان و شمال کهگیلویه و بویراحمد ادامه می‌یابد.

عمومی
شناسه : 339957
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا