ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سه باره تمدید شد

سازمان سنجش خبر از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش داد. پیش از این مهلت ثبت نام تا پایان امروز تعیین شده بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علیرضا کریمیان گفت تاکنون بیش از ۴۵۲ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند. مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد مهلت ثبت نام در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش تا روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه تمدید شد.

 ثبت نام در این آزمون از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد و پیش از این تا روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ادامه داشت.

کریمیان تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه های اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است به‌طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

پیش از این مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا روزهای جمعه ۱۹ اسفند و یکشنبه ۲۱ اسفندماه تمدید شده بود.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 341103
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا