به منظور تسهیل در عبور و مرور شب جمعه آخر سال؛

فردا از ایستگاه کهریزک هم برای ورود به بهشت زهرا استفاده کنید

صبح امروز در نشست مشترک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور تهران، آخرین تمهیدات برای ترافیک روان در روز پنجشنبه و جمعه پایانی سال تشریح شد. صبح امروز در نشست مشترک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور تهران، آخرین تمهیدات برای ترافیک روان در روز پنجشنبه و جمعه پایانی سال تشریح شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمدجواد تاجیک در تشریح تمهیدات صورت گرفته برای پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: در جلسات متعددی که با پلیس راهور تهران بزرگ داشتیم و صبح امروز هم جلسه نهایی برگزار شد، هماهنگی‌های مناسبی برای اینکه بار ترافیکی کمتری داشته باشیم، صورت گرفت و امیدواریم با همکاری شهروندان پنجشنبه و جمعه‌ای بدون مشکل و با ترافیک روان را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان این مطلب که ۱۰ ایستگاه برای راهنمایی مردم در بهشت زهرا پیش بینی شده، افزود: همچنین چند هزار نقشه بهشت زهرا(س) برای تسهیل در رفت و آمد و هدایت درست در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

برای حمل و نقل عمومی داخل بهشت زهرا تمهیداتی در نظر داریم

تاجیک تاکید کرد: در بحث حمل و نقل عمومی نیز تعداد ۵۰ دستگاه ون در داخل بهشت زهرا برای عزیزانی که از مترو و حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: ایستگاه متروی کهریزک دسترسی مستقیم به داخل بهشت زهرا(س) نداشته که از فردا این دسترسی ایجاد می‌شود و شهروندان می توانند در این ایستگاه هم در کنار ایستگاه حرم مطهر(ره)، برای ورود مستقیم به سازمان بهره ببرند.

تاجیک در خاتمه گفت: فعالیت سازمان در پنجشنبه آخر سال ۲۴ ساعته است و خدمات رسانی تا آخرین ساعات روز جمعه پایان سال ادامه دارد و بر همین اساس نیروهای سازمان بهشت زهرا (س) در این دو روز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند داشت.

نیاز به همکاری و همراهی شهروندان داریم

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در پایان این نشست گفت: از مردم عزیز می خواهیم پس از حضور در بهشت زهرا(س) و قرائت فاتحه، مجموعه را سریعا ترک کرده و از برگزاری هر گونه مراسم و پخش نذورات خودداری کنند.

سردار حمیدی افزود: شهروندان تلاش کنند از مترو و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. ضمن اینکه در ورودی‌های سازمان هم پارکینگ تخصیص گرفته که استفاده از آن موجب می شود ترافیک منظم تر و اتلاف وقت کمتری داشته باشند.

منبع:‌ ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 341760
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا