همه چیز درباره سرطان

فوق‌تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان، درباره علل بروز سرطان، روش‌های تشخیص و درمان این بیماری توضیح می‌دهد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شیوه‌ها یا بسترهای جدید زندگی در جهان، با خود مسائل و موضوعات به‌خصوصی را هم پدید می‌آورد. امروزه روندها در دنیا بسیار سریع‌تر شده، دسترسی‌ها بسیار بیشتر و تکنولوژی کارهای عظیم را سهل‌تر کرده است؛ امّا زندگی مدرن با خود برخی پدیده‌هایی که در روزگاران قدیم کمتر دیده می‌شد را هم علیه انسان به میدان آورده است.


یکی از این پدیده‌ها، کنسر یا همان نام نسبتاً ترسناک سرطان است؛ خیلی از کشورهای پیشرفته به لحاظ تکنولوژیک،‌ مانند ژاپن، امروزه به لحاظ ابتلا با سرطان جزو کشورهای جلودار دنیا هستند. لذا این پدیده لزوماً نسبت مستقیمی با فقر و غنای تکنولوژیک و مادّی هم ندارد.

طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بنا داریم در گفت‌وگو با برخی متخصصان حوزه پزشکی، آموزش‌هایی را راجع به بعضی از بیماری‌ها با مخاطبان درمیان بگذاریم. آموزش‌هایی که می‌تواند آنها را در پیشگیری یا درمان بهتر کمک کند.

آنچه امروز می‌بینید اوّلین قسمت از برنامه گفتگوهایی درباره بیماری سرطان، با آقای دکتر حسین رنجبر، فوق‌تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان و از اساتید خوشنام بخش انکولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) است. آقای دکتر رنجبر در این بخش اول، برخی مسائل عمده درباره این بیماری را مطرح کرده است. با ایشان در قسمت‌های بعد به صورت جزئی‌تری به موضوع این بیماری خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

خواندنی
شناسه : 342031
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا