کارت پمپ بنزین حذف شد؟

وزیر نفت امروز درخصوص محدودیت موجود در کارت‌های جایگاه‌داران اظهار نظر کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود مردم از کارت سوخت‌های شخصی استفاده کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، وزیر نفت امشب درباره محدودیت استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران و استفاده از کارت سوخت شخصی اظهار نظر کرد.


وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

جواد اوجی امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد.

وی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره کارت سوخت با بیان اینکه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کارت سوخت استفاده شد و بخش بزرگی از کارت‌ها تولید و پخش شده، بخش دیگری هم در صف ساخت است، گفت: قول می‌دهیم کارت‌های سوخت‌ تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند

وزیر نفت با بیان اینکه هموطنان در ایام عید می‌توانند از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه اعمال نشده، اظهار کرد: اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز اظهار کرد: حدوداً ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار کارت سوخت در کشور تحویل مردم شده و نزدیک به ۶۰ هزار کارت برای پاکت‌گذاری به پست تحویل شده است. ۲۷۰ هزار کارت نیز در نوبت قرار دارند که به‌صورت ماهانه تحویل داده می‌شوند.

منبع: ایسنا

نفت و پتروشیمی
شناسه : 342456
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا