ایران روز عید بارانی است

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید بارش‌ها از فردا سه‌شنبه تا روز چهارشنبه دوم فروردین ماه خبر داد و اعلام‌کرد: بارش‌ها در نقاط مرتفع و سردسیر از نوع برف و کولاک برف و در سایر مناطق از نوع رگبار و رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید موقت است.

به گزارش جهان صنعت نیوز: فردا (سه‌شنبه) و همزمان با نخستین روز سال در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال سمنان، شمال فارس، هرمزگان، گیلان و مازندران بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.


روز (چهارشنبه) دوم فروردین نیز بارش‌ها در کردستان، لرستان، مرکزی، همدان، خوزستان، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها مخاطرات جوی سامانه فعلی است.

سازمان هواشناسی برای نواحی کوهستانی کولاک برف، صاعقه، رانش زمین و ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را پیش‌بینی کرده است.

هشدار کاهش دما تا ۵ درجه از روز چهارشنبه در ۱۱ استان

هم چنین به دلیل نفوذ توده هوای نسبتا سرد، روز (چهارشنبه) دوم فروردین در گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، و روز پنجشنبه در گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد کاهش ۳ تا ۵ درجه دما و احتمال آسیب به شکوفه و جوانه‌های درختان پیش بینی شده است.

هواشناسی در سومین هشدار از وزش باد شدید، رخداد تندبادهای لحظه‌ای و در نواحی مستعد همراه با خیزش گردوخاک خبر داده است.

بر این اساس فردا (سه‌شنبه) در سمنان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و روز چهارشنبه در فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، تهران، البرز، قم انتظار وزش بادهای شدید موقت وجود دارد.

عمومی
شناسه : 342471
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. به جای اینکه پرداخت حقوق فرهنگیان را قرار دهید اینها را بارگذاری کردید…وزیر محترم رتبه بندی را دقیق بدون نقص اجرا کرده و حقوق اسفند را داده ایا کار مهمی نیست…بنده خدا کلی تلاش کرده تا نصف حقوق را اول عید داده…کلا اموزش و پرورش را تعطیل کنند خیلی صرفه جویی میشه….درس برا چی می خواهیم….وزیر زحمت کشیده گفته حقوقا را دادند..ممنونم ازش…کلا باید اموزش و پرورش تعطیل بشه تا صرفه جویی بشه بعد پولش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا