تلفن‌همراهی که ۳ صفحه‌نمایش دارد!

برخی از شایعات حکایت از آن دارد که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک دستگاه "Tri-Fold" است و این دستگاه در نهایت ممکن است، امسال عرضه شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این خبر اگر درست باشد، خبر بزرگی خواهد بود، زیرا در چند سال گذشته اساساً تاشوهای تک لولا داشته‌ایم.

این مهم، نوید می‌دهد که یک لولای دوگانه، سه قسمتی تاشو، شبیه به چند مفهومی باشد که توسط نمایشگر سامسونگ در نمایشگاه CES در ژانویه به نمایش گذاشته شد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد این مورد وجود ندارد، اما مدتی است که یک فرم کاملاً جدید به دنیای تلفن همراه پیوسته است؛ بنابراین می‌توان هیجان‌زده بود.

اگرچه چنین چیزی می‌تواند جدید باشد، اما به هرحال هنوز هم از لولا استفاده می‌کند و این فقط به معنی یک لولای اضافه‌تر است و چالش‌های مربوط به تاشوهای قبلی را همچنان دارد.

بنابراین، در حالی که خود عامل شکل، ممکن است جدید باشد، این واقعیت که این یک بسط (هم به معنای واقعی و هم به صورت مجازی) یک عامل از قبل موجود به حساب می‌آید، می‌تواند همه چیز را تا حدودی عادی جلوه دهد.

بازار برای اولین بار چنین چیزی را تجربه خواهد کرد، اما این فقط یک لولای اضافی و یک صفحه نمایش پیچیده‌تر است که در این مورد استفاده می‌شود./خبرآنلاین

دانش و فناوری
شناسه : 343168
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا