آخرین آمار کووید ۱۹ در کشور؛

کرونا جان ۲۹ نفر دیگر را در کشور گرفت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی هزار و ۱۴۰ نفر مبتلای جدید به کووید ۱۹ خبر داد و اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ نفر از بیماران کرونایی در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۵ هزار و ۳۴۸ رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز: از وبدا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای آمار همه‌گیری کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه،‌ از روز گذشته تا امروز (جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۱۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۸۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۷۱۹ نفر رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ نفر از بیماران کرونایی در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۳۴۸ رسید.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت، ۶۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در حال حاضر در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، تاکنون هفت میلیون ۳۴۵ هزار و ۹۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

طبق گزارش این وزارتخانه، ۵۵ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۴۹۵ نفر دُز اول واکسن کرونا، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۷۶۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۱۸۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۴۴۶ دُز رسید.

عمومی
شناسه : 343946
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا