سازمان راهداری‌اعلام‌کرد؛

مسافران محورهای شمالی کشور حتما بخوانند

سازمان راهداری با اشاره به ورود توده هوای سرد از سمت شمال‌غرب به کشور، اعلام‌ کرد: فردا (شنبه) بارش برف و باران محورهای شمالی کشور را در برمی‌گیرد و لازم است مسافران نوروزی با توجه به شرایط جوی احتیاط لازم را رعایت کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز: و بر اساس اعلام سازمان راهداری فردا ( شنبه) در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران خواهیم داشت.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فردا ضمن پیش بینی بارش برف و باران در محورهای شمالی از بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید و کولاک برف در نقاط مستعد بارش تگرگ، کاهش محسوس دما و در نواحی مستعد همراه با خیزش گرد و خاک در جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، کردستان، البرز، قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، قم، اصفهان، مرکزی، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان و یزد خبر داد.

سازمان راهداری از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

مسکن
شناسه : 343975
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا