وزیر آموزش و پرورش:

پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان از سوی بانک های عامل آغاز شد و افرادی که در پرداخت حقوق اسفند این قشر کوتاهی کرده اند نیز شناسایی شده اند.

به گزارش جهان صنعت نیوز: یوسف نوری شامگاه جمعه در گفت وگویی ضمن قدردانی از حمایت های رئیس جمهور برای صدور دستور ارفاق حداکثری افزایش اعتبار رتبه بندی، اظهار کرد: رتبه‌بندی باعث ترمیم نظام پرداخت عادلانه حقوق می‌شود و اعتبارات تخصیص یافته، امروز در استان‌ها توزیع شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تمام معلمان از مزایای رتبه یک بهره‌مند شده‌اند و هم‌اکنون معوقات مربوط به مابه‌التفاوت بین رتبه یک و رتبه استحقاقی افراد اط سوی بانک ها در حال پرداخت است که تا ساعات آینده تمام معلمان معوقات رتبه بندی را دریافت خواهند کرد.

نوری ادامه داد: تصوری ایجاد شد که رتبه بندی انجام نشده است در حالیکه اینگونه نیست و از صبوری و نجابت فرهنگیان نیز قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: تا ساعت آینده پرداخت برای همکاران انجام می‌شود و امیدوارم شاهد ارتقای فرآیندها در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه شناسایی شده‌اند و برخورد قانونی متناسب نیز انجام خواهد شد.

اقتصاد کلان
شناسه : 343977
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا