رییس پلیس راهور تهران بزرگ هشدار داد؛

تهرانی ها روز سیزده بدر این موارد را رعایت کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز سیزده بدر گفت: تردد کامیون‌ها در روزهای دوازدهم شنبه و سیزدهم یکشنبه در شهر تهران ممنوع است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران عنوان کرد: پلیس راهور فاتب با برای روز سیزده بدر اقدام به پوشش ترافیکی مناسب در معابر پیرامونی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر تهران از جمله پارک‌های چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی و… کرده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها به استثنای وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در کلیه معابر شهر تهران از ساعت ۶ صبح تا یک شب در روزهای شنبه مورخ ۱۲ و یکشنبه ۱۳ فروردین ممنوع است.

سردار حمیدی به شهروندان و رانندگان توصیه‌هایی کرد که پلیس راهور با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان که خط قرمز پلیس است در این روز به جد برخورد می‌کند، علاوه بر این و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این روز به محض مشاهده تخلفاتی از جمله جابه‌جایی و حمل مسافر بیش از ظرفیت همچنین سوار کردن مسافر در صندوق عقب اتومبیل، اضافه بار روی باربند و اطاق بار، سوار کردن مسافر و اطفال در سمت چپ راننده و جابه‌جایی مسافر در قسمت بار وانت‌ها، ضمن اعمال قانون از حرکت این وسایل جلوگیری به عمل خواهند آورد.

وی به راکبین موتورسیکلت توصیه کرد: با سرعت مجاز و از سمت راست در معابر حرکت کنند و از حرکت و تردد دسته جمعی پرهیز کنند و برابر ظرفیت مجاز تردد و حتماً خود و سرنشین از کلاه ایمنی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها ممنوع است و رانندگان به تابلوی هدایت مسیر توجه بیشتری کنند و پلیس راهور با این تخلف به صورت جد برخورد می‌نماید و همچنین رانندگان می‌بایست پارک خودروی خود را در جایی مناسب و بدون ایجاد ترافیک و مزاحمت برای دیگران انتخاب و از توقف‌های دوبله و منجر به سد معبر پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

عمومی
شناسه : 344002
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا