هزینه معاینه فنی خودرو ۹۲ هزار تومان شد

هزینه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شد. همچنین ۱۰ مرکز معاینه فنی در تهران تنها به صورت اینترنتی نوبت می‌دهند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با مصوبه دولت، هزینه معاینه فنی در مراجعه نخست برای خودرو‌های سبک ۹۲ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر عامل ستاد معاینه‌فنی خودرو‌های تهران با اعلام این خبر گفت: هزینه معاینه فنی در مراجعه نخست برای خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین نیز ۱۱۹ هزار تومان تعیین شده است. این عدد برای موتورسیکلت ۲۲ هزار تومان خواهد بود.

شادی مالکی افزود: در حال حاضر پذیرش در ۱۰ مرکز معاینه‌فنی شهر تهران تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی در «سامانه تهران من» امکان‌پذیر است. این مراکز عبارتند از: بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸).

مدیر عامل ستاد معاینه‌فنی خودرو‌های تهران در خصوص نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان نیز توضیحاتی ارائه داد. به گفته مالکی مرکز بیهقی به صورت شبانه‌روزی، مرکز شهید آبشناسان در دوشیفت‌کاری ۷ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۴ صبح و سایر مراکز و واحد‌های سیار معاینه‌فنی از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

از شهروندان خواسته شده با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل، ​برای اطمینان از آخرین وضع کاری مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

خودرو
شناسه : 344334
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا