فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) مطرح کرد؛

برنامه آمریکایی ها برای حمله به شهرهای کردنشین ایران

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) گفت: آمریکایی‌ها حدود ۲۵ هزار مزدور را در حاشیه مرز کردستان ایران مستقر کردند تا در زمان اغتشاشات به شهرهای کردنشین ایران حمله کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از اصفهان، سردار مجتبی فدا ‌در گردهمایی مسئولان ورزش استان اصفهان، ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن ایام لیالی قدر اظهار داشت: طبق مستندات تاریخ کشور، انگلیس رضا‌خان را از بین ۳ گزینه برای پادشاهی ایران انتخاب کرد و رضا‌خان پس از رسیدن به پادشاهی، با یک ارتش ۱۰۰ هزار نفری همه خالفان را سرکوب کرد.

وی افزود: رضاخان پس از رسیدن به حکومت عشایر منطقه زاگرس سرکوب کرد و پس از قلع و قمع قیام جنگل و مردم تبریز، به مسجد گوهرشاد حمله کرد و بیش از ۴ هزار شهید را به این کشور تحمیل نمود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) با بیان اینکه رضاخان با شیوه سرکوب سرزمین‌های حاصلخیز کشور را تصاحب کرد، متذکر شد: زمانی که رضاخان از ایران تبعید شد، سند بیش از یک میلیون مترمربع زمین به نام او بود.‌

وی با اشاره به اشغال ایران در خلال جنگ جهانی دوم‌ یادآور شد: با وجود اعلام بی‌طرفی ایران در جنگ جهانی دوم، ‌انگلیس ایران را اشغال کرد‌، اما ارتش ۱۰۰ هزار نفری رضا‌خان در مقابل تهاجم دشمن حتی یک تیر شلیک نکرد و دشمن به راحتی در کشور مستقر شدند.

سردار فدا تاکید کرد: انگلیس پس از اطلاع از مذاکره رضاخان با آلمان‌ها، بلافاصله او را از سلطنت خلع کردند و پادشاه ایران بدون هیچ مقاومتی کشور را ترک کرد، کسانی که امروز شعار رضا خان روحت شاد را سر می‌دهند، به دنبال این خاری و ذلت هستند؟

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها محمدرضا را به شرط تامین منافع‌شان به شاهی رساندند، اضافه کرد: زمانی جنگ جهانی به اتمام رسید، چرچیل، روزولت و استالین در تهران در کاخ سعدآباد، تمام دنیا را تقسیم کردند اما پادشاه ایران را به جلسه راه ندادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب روزانه ۶ میلیون بشکه نفت تولید می‌کرد، گفت: ایران پیش از انقلاب ۳۰ میلیون نفر جمعیت داشت اما تمام محصولات کشور وارداتی بود،امروز با بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت و صادرات روزانه حدود یک و نیم میلیون بشکه، کشور چگونه اداره می‌شود؟ اما امام خمینی(ره) عزت، آبرو و شرافت مردم ایران را زنده کرد و حفظ و نگهداری کشور و انقلاب را به مردم سپرد.

سردار فدا با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور از صدام حمایت می‌کردند اما رزمندگان اسلام با فداکاری مقابل آنها ایستادند و مفهوم قدرت را جابه جا کردند. آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی خطرناک‌ترین دشمن آنهاست چون فکر و اندیشه غربی را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: با آمدن بایدن، آمریکایی‌ها قصد داشتند تا با استفاده از تحریم‌ها ایران را پای میز مذاکره بکشانند و برجام را زنده کنند در حالی دولت سیزدهم برای برگشت به برجام از آمریکا و اروپایی‌ها، ضمانتنامه می‌خواهد اما چون نتوانستند ضمانت‌نامه را بدهند، نقشه کشیدند تا کشور را درگیر آشوب کنند‌.

وی اضافه کرد: نماینده سیا پیش از شروع آشوب‌ها در کشور، به اربیل کردستان عراق سفر کرد و نیروی‌های مختلفی را سازماندهی کرد. آمریکایی‌ها حدود ۲۵ هزار مزدور را در حاشیه مرز کردستان ایران مستقر کردند تا در زمان اغتشاشات به شهرهای کردنشین ایران حمله کنند و این شهرها را تصرف کنند، در مورد زاهدان نیز همین نقشه را داشتند و قرار بود که گروهک‌ها زاهدان را تصرف کرده و به زیرساخت‌های کشور حمله کنند تا به مردم فشار بیاید و مردم بر علیه نظام تحریک شوند.

سردار فدا با بیان اینکه بیش از ۱۲ رئیس جمهور و ۳۳ سفارتخانه کشورهای مختلف از اغتشاشات داخل کشور حمایت کردند،  گفت: دشمن فشار زیادی به نظام وارد کرد و به همه سفارتخانه‌های ما در کشورهای مختلف حمله کردند و  به واسطه اغتشاشات اخیر حدود ۱۵۰ نفر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن بود تا گروهک منافقین را بر سر کار بیاورد، افزود: اگر دشمن در اجرای دسیسه‌هایش موفق می‌شد، حتی همین زنانی که دست به کشف حجاب زده‌اند، امنیت و آسایش نداشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) گفت: دشمن به دنبال سوریه‌سازی و دگرگونی اقوام ایرانی بود و می‌خواستند ایران را تبدیل به ویرانه کند تا بتواند منابع کشور را غارت کند.

وی بیان کرد: کشوری که محتاج واردات سیم خاردار و تجهیزات جنگی بود، امروز به شرایطی رسیده ماهواره به مدار زمین می‌فرستد و در زمینه‌های نانو،شبیه‌سازی، فناوری‌های نوین، مهندسی و سلول‌های بنیادین جزو ده کشور برتر دنیا و منطقه است. ایران قوی و مقتدر است و قابلیت‌های بالایی دارد.

سردار فدا گفت: آمریکایی‌ها زمانی که در منطقه بودند جرات درگیری با ما را نداشتند امروز که از خاورمیانه قرار کرده‌اند و به واسطه اقتدار و عظمت ایران و قدرت موشکی که داریم، در حال خروج همه ناوهایش از منطقه است.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر سرزمین‌های اشغالی، تصریح کرد: امروز مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به اروپا شکل گرفته و رژیم منحوس صهیونیستی به اعتراف نفتالی بنت در آستانه نابودی است.

سردار فدا با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و شهدا به کشورهای منطقه فرهنگ ایثارگری و مقاومت را یاد دادند، گفت: یمن بیش از ۸ سال است که در مقابل انبوه حملات و تجهیزات عربستان مقاومت کرده ‌است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان افزود: استان اصفهان با تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهید و دارا بودن بیش از هزار شهید زنده،بالاترین درصد شهدا در بین سایر استان‌های کشور را دارد. همچنین استان اصفهان بالاترین میزان جانبازان بالای ۲۵ درصد را دارد و تعداد شهدای ۸ شهرستان استان بیش از هزار شهید است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(ع) با بیان اینکه شهدا مظهر وحدت ملی هستند، گفت: در حوادث اخیر کشور، با ریخته شدن خون شهدا مردم خط‌شان را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درمورد حجاب، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حجاب دستور قرآن است و کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند مرتکب حرام سیاسی و شرعی شده‌اند.

سردار فدا اضافه کرد: حجاب قانون کشور است و اگر انسان صاحب علم و دانش باشد، باید قانون کشور را رعایت کند، جریان ضد انقلاب و دشمن پشت پرده کشف حجاب است و تلاش می‌کنند تا با توهین و فحاشی شرایطی را فراهم کنند که دوباره ظرفیت ایجاد اغتشاش در کشور به وجود آید./تسنیم

سیاسی
شناسه : 345435
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا