سخنگوی وزارت صمت خبر داد؛

امکان تغییر خودرو در پیش فروش ایران خودرو و سایپا فراهم شد

با توجه به افزایش قیمت خودرو، متقاضیان پیش فروش ایران خودرو و سایپا می‌توانند نسبت به تغییر خودروی انتخابی اقدام کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، قیمت جدید کارخانه‌‌ای خودرو بالاخره اعلام شد. قیمت محصولات ایران خودرو به طور میانگین ۳۰ درصدی و قیمت محصولات سایپا نیز به طور میانگین ۱۹ درصد افزایش پیدا کرد. البته این اعداد به طور میانگین هستند و برخی خودروها افزایش قیمت بیش‌تری را تجربه کردند. در این شرایط با توجه به اینکه متقاضیانی که در پیش فروش ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرده بودند باید بر اساس قیمت‌های جدید تکمیل وجه کنند،‌ وزارت صمت امکان تغییر مدل خودرو را فراهم کرده است.

بر اساس قیمت‌های جدید خودرو محصولات ایران خودرو بیش‌ترین افزایش را تجربه کرده‌است. به عنوان مثال قیمت  پایه پژو پارس lx که ۱۶۰ میلیون تومان بود، حالا با افزایش ۴۲ درصدی به بیش از ۲۲۸ میلیون تومان رسیده است. البته باید به این عدد مالیات  و عوارض را نیز اضافه کرد. به‌گونه‌ای که قیمت نهایی پژو پارس برای مصرف کننده به بیش از ۲۶۴ میلیون تومان می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت جدید پایه خودرو اینجا کلیک کنید.

همچنین می‌توانید قیمت نهایی خودرو را از اینجا مطالعه کنید.

در این شرایط وزارت صمت اعلام کرده که افراد می‌توانند نسبت به تغییر خودرو درخواستی اقدام کنند.

تغییر خودرو در پیش فروش ایران خودرو و سایپا

 امید قالیباف در گفتگو با فارس اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، برای ثبت‌نام کنندگان پیش فروش ایران خودرو و سایپا این امکان فراهم می‌شود تا نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

سخنگوی وزارت صمت ادامه  داد: قیمت خودرو به تازگی تغییر کرده است. ثبت‌نام در طرح یکپارچه خودرو و زمان ویرایش آن نیز به پایان رسیده است. متقاضیان خرید خودرو هم متناسب با قیمت‌های قبلی، نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کرده‌اند. این فرصت برای متقاضیان پیش فروش ایران خودرو و سایپا فراهم خواهد شد تا نسبت به تغییر نوع خودروی خود اقدام کنند. 

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران‌خودرو و سایپا چه زمانی است؟

آنگونه که سخنگوی وزارت صمت گفته است اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت نوبت‌دهی متقاضیان پیش فروش ایران خودرو و سایپا مشخص می‌شود. در همان زمان نیز امکان ویرایش اطلاعات در سامانه فراهم خواهد شد. متقاضیان خرید خودروها از طریق طرح عرضه یکپارچه در صورت تمایل نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند. در واقع خودرویی متناسب با بودجه‌ای که قبلا برای خرید خودرو در نظر گرفته بودند خریداری کند.

اخبار برگزیدهخودرو
شناسه : 345723
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا