استقلال و پرسپولیس پولدار خواهند شد!

با تغییرات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و دخالت وزارت اقتصاد و دارایی در تعیین مدیریت سرخابی ها، این دو تیم پرطرفدار پولدار خواهند شد!

به گزارش جهان صنعت نیوز، از سال ۱۳۹۷ با تایید رئیس جمهور، وزیر اقتصاد به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شد. با این حال از همان سال، وزیر اقتصاد اختیارات خود در خصوص انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها را به وزیر ورزش تفویض می‌کرد و به همین دلیل وزارت ورزش در تصمیمات مدیریتی و کلان استقلال و پرسپولیس نقش‌آفرین بود.

حالا گفته می شود سیداحسان خاندوزی، وزیر فعلی اقتصاد و دارایی ایران برای اولین بار تصمیمی بسیار مهم گرفته و اختیارات خود به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به فردی جز وزیر ورزش و سازمانی جز وزارت ورزش و جوانان تفویض کرده است.

با نظر وزیر اقتصاد که از ۹ فروردین ۱۴۰۲ لازم‌الاجرا است، سازمان خصوصی‌سازی و حسین قربان‌زاده به عنوان رئیس این سازمان و معاون وزیر، وظیفه انتخاب اعضای هیئت مدیره و سپس مدیرعامل سرخابی‌ها را بر عهده گرفته است. حکمی که ابلاغ شده و طی آن قربان‌زاده با قاطعیت حرف از تغییرات به زبان آورد.

به نظر می رسد با این شرایط و جلو آمدن وزارت اقتصاد و دارایی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز همچون باشگاه های صنعتی از لحاظ مالی غنی شده و با مشکلات عدیده گذشته خداحافظی کنند./خبرآنلاین

ورزشی
شناسه : 346068
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا