ثبت نام پیش فروش سایپا آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا از امروز (پنجشنبه) طرح پیش‌فروش وانت سایپا ۱۵۱ با کفی اطاق‌بار(لاینر) را آغاز کرده است. در این طرح که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند شرکت کنند اما الزام پیش شرط تعریف حساب وکالتی و واریز وجه پیش از ثبت‌نام وجود نداشته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در حالی که از ابتدای امسال، فروش‌ خودروهای داخلی صرفا از مسیر طرح یکپارچه فروش خودروهاست اما باید توجه کرد که این طرح مخصوص خودروهای سواری است و خودروهای غیرسواری شخصی (باری و سنگین) را شامل نمی‌شود؛ بر این اساس گروه خودروسازی سایپا، اولین طرح پیش‌فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا خود را از امروز (پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه) را به مرحله اجرا در آورده است.


متقاضیان عادی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

قیمت این محصول در ین طرح قطعی نیست و مطابق قیمت روز آن در موعد تعیین شده که تیر تا مهر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، محاسبه خواهد شد.

در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود؛ اما با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاظ نمی‌شود.

میزان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب آن (۱۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان) نسبت به آخرین باری که این خودرو پیش‌فروش شد (آذر ماه ۱۴۰۱)، افزایش بیش از ۲۵ میلیون تومانی (۲۵ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان) را لحاظ کرده است.

منبع: ایسنا

خودرو
شناسه : 346135
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا