تصاویر خودرو بعدی تسلا فاش شد/ عکس

ظاهرا فیس‌لیفت تسلا مدل ۳ به مراحل نهایی رسیده است و به زودی رونمایی می‌شود. تصویر منتشر شده از این خودرو در سایت‌های مختلف، کاملا واقعی به نظر می‌رسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، تسلا مدل ۳، رویای استفاده از خودروی برقی برای خانواده‌های سطح متوسط امریکا و اروپا را تحقق بخشید. شتاب‌گیری بسیار خوب، عمکلرد فنی قاب قبول و قیمت منطقی، ارزان‌ترین محصول تسلا را به یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه‌ی جهان تبدیل کرد.

تسلا

آغاز تولید تسلا مدل ۳ در سال ۲۰۱۷ شکل گرفت و حالا با ۶ سال سابقه‌، عرضه‌ی نمونه‌ی ارتقایافته با تغییر چهره، جالب توجه است. از سویی دیگر طی سال‌های اخیر، خودروهای کاملا جدید به خط تولید تسلا اضافه نشده‌اند. عدم تحقق انبوه‌سازی برای وانت سایبرتراک یا ابرخودروی رودستر نسل دوم، ارزش برند تسلا و محبوبیت رسانه‌ای آن در جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

مدل ۳ هم‌اکنون با مدل‌های مختلف تولید می‌شود. توان پیمایش ارزان‌ترین نمونه، ۳۵۴ کیلومتر است و نسخه‌ی دو موتوره چهار چرخ محرک (Long Range AWD)، شعاع حرکتی ۵۷۶ کیلومتر فراهم می‌کند. قدرت خروجی نیز، ۲۸۳ تا ۴۵۰ اسب بخار را پوشش می‌دهد. تسلا مدل ۳ آستانه قیمت ۴۴ هزار دلار دارد و در نسخه‌ی پرفرمنس با سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۲ ثانیه به قیمت ۵۶ هزار دلار فروخته می‌شود.

تصاویر منتشر شده از مدل ۳ فیس‌لیفت، کاملا تحت تاثیر تسلا رودستر نسل جدید است. فرم کلی چراغ‌ها و حالت سپر جلو، تفاوت چشمگیر با نسخه‌ی اصلی تسلا ۳ را نشان می‌دهد. اگر این تصاویر، واقعی و متعلق به خودروی تولید انبوه تسلا باشند؛ بهبود ظاهری و افزایش زیبایی مدل ۳ فراهم خواهد شد؛ ضمن اینکه احتمالا تاثیر مثبت بر آیرودینامیک نیز خواهد داشت. بسیاری از رسانه‌های خودرویی جهان، احتمال واقعی بودن تصویر موجود را بالا دانسته‌اند./خبرآنلاین

خودرو
شناسه : 346476
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا