سخنگوی وزارت صمت خبر داد؛

نتایج قرعه کشی ایران خودرو کی اعلام می شود؟

با اعلام سخنگوی وزارت صمت،‌ قرعه کشی ایران خودرو،‌ سایپا و سایر شرکت‌ها انجام شده است. با این وجود نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز نخواهد بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آنگونه که سخنگوی وزارت صمت گفته نتایج قرعه کشی فروش خودرو یا همان نوبت دهی متقاضیان خودرو انجام شده است. نتایج قرعه کشی پیش فروش سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا امروز اعلام می‌شود. با این وجود نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو،‌ بهمن خودرو و آرین خودرو امروز اعلام نخواهد شد.

تحویل سه ماهه خودروهای چهار شرکت

آنگونه که قالیباف گفته نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو مربوط به چهار شرکت انجام شد. بر این اساس نتیایج قرعه کشی سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا اعلام می‌شود

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت تمامی این متقاضیان حداکثر ظرف ۳ ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

همچنین متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت ۶ ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می شود؟

سخنگوی وزارت صمت با گفته نوبت دهی متقاضیان خودرو و نتایج قرعه کشی ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام گرفته است.

در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود. این کار در حال انجام است.

آنگونه که قالبیاف گفته حداکثر تا آخر این هفته نتایج قرعه کشی ایران خودرو و بهمن خودرو و آرین خودرو اعلام خواهد شد.

مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه جزئیات سفارش از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

مرحله بعدی ثبت نام خودرو چه زمانی است؟

قالیباف همچنین اعلام کرد: نوبت دوم ثبت نام خودرو در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو به جای پایان بهار (که پیشتر اعلام شده بود) در نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد. اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت نام کرده‌اند تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

وی تاکید کرد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

مشاور وزیر صنعت گفت: حذف قرعه کشی از طریق رشد ۳۹ درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت است و امیدوارم با استمرار رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال تقاضای سرمایه گذاری برای خودرو کاملاً حذف شود.

خودرو
شناسه : 346506
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا