انهدام باند ماموران قلابی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو متهم که خود را مامور سازمان‌های اطلاعاتی معرفی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو و موتور در نقاط مختلف تهران با شگرد جعل عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی، تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آنها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه اکثر این سرقت‌ها با ربودن مال باختگان و ضرب و جرح آنها همراه بوده است، متذکر شد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت ۲ متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این ۲ مرد جوان را در غرب تهران شناسایی کردند و پی بردند آنها از افراد زیادی سرقت کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره پجم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم و اموال مسروقه کشف شده است، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت وسیله نقلیه، جعل عنوان مأمور سازمان‌های اطلاعاتی، آدم‌ربایی مالباختگان و ضرب جرح آنها در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند./دنیای اقتصاد

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 346832
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا