سخنگوی صنعت برق؛

توان تامین برق مورد نیاز بخش خانگی را در تابستان داریم

سخنگوی صنعت برق درباره خاموشی‌های گاه و بیگاه سال گذشته و احتمال تکرار آن در سال جاری گفت: منظور از خاموشی گاهی می‌تواند حوادثی باشد که در شبکه برق روی می‌دهد و این حوادث قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در یک برنامه رادیویی درباره روند خاموشی‌های سال گذشته گفت: خاموشی ها در چند گروه دسته بندی می شود که یکی از آنها حوادث و یا آن اتفاقاتی است که در شبکه‌های برق روی می‌دهد؛ در رابطه با عدم خاموشی‌ها در تابستان سال جاری، بحث تامین توان است یعنی نیروگاههای تولید برق بتوانند این میزان برق را تولید کنند و به خانه های مردم برسانند، اما در عین حال برخی اتفاقات هم ممکن است رخ بدهد.

سخنگوی صنعت برق عنوان کرد: ۴۷ طرح بزرگ توسعه شبکه های برق را امسال پیش بینی کردیم که شامل توسعه خط‌های فرسوده و رسیدگی به آنهاست و همگی آماده هستیم برای این که تابستان خوبی را داشته باشیم و تامین برق پایداری را برای مردم عزیزان بتوانیم داشته باشیم.

وی درباره کاهش هزینه‌های اسپیلت در برخی آپارتمان‌ها عنوان کرد: اگر دما بر روی ۲۴ درجه یا ۲۵درجه تنظیم شود در کاهش هزینه‌ها خیلی تاثیرگذار است یعنی کاهش مصرف، هر یک درجه حدود سه درصد کاهش مصرف انرژی را دارد.

نفت و پتروشیمی
شناسه : 346850
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا