محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس و هراز در تعطیلات عید فطر

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز تا جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از آن است که در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)  تردد روان و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل میدانک تا نساء و محدوده‌های سیاه‌بیشه و هزارچم و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.


آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز نشان می‌دهد در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده وردآورد ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک،  محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس و در محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر ترافیک سنگین است.

محدودیت‌های محور کندوان

همچنین در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز تا جمعه یک اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز های یک‌شنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه دوم اردیبهشت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ با هماهنگی و اعلام مامورین پلیس راه در محل از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت‌های محور هراز

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روزهای یک‌شنبه و دوشنبه سوم و چهارم اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه چهارم اردیبهشت از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

مسکن
شناسه : 347180
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا