وضعیت ترافیک جاده چالوس و هراز (۳۰ فروردین)

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق‌سنگین در خروجی تهران و در دو محور هراز و فیروزکوه وجود دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و در این مسیر شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه هم‌وطنانی که سفر خود را آغاز نکردند از شروع سفر پرهیز کنند، گفت: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و در نقاطی مانند گیلاوند و فیروزکوه پس زدگی چندین کیلومتری خودرو وجود دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان است و تراکم بالای خودروها در این محور باعث کندی عبور و مرور شده است.

توصیه های فرمانده پلیس راه

این مقام نظامی اضافه کرد: در ورودی آزادراه تهران_پردیس و جاجرود شاهد پس زدگی حدودا پنج کیلومتری خودروها هستیم و این ترافیک در مسیر هراز و فیروزکوه ادامه می‌یابد و مسافران میبایست از هم‌اکنون به فکر زمانبندی بازگشت خود از سفر باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت ترافیکی و مسیرهای مسافرتی خود داشته و سپس اقدام به آغاز سفر کنند تا با ترافیک‌های اینگونه مواجه نشوند و از سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند.

وی افزود: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی اذعان کرد: رانندگان هر دو ساعت یکبار با توقف در محل‌های مجاز اقدام به تجدید قوا و استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا با تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی مواجه نشوند.

منبع: فارس

عمومی
شناسه : 347405
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا