خودرویی که شیشه عقب ندارد!+ عکس

پولستار، برند برقی‌ساز ولوو، از جدیدترین مدل خود رونمایی کرده است. پولستار ۴ جدیدترین مدل این برند با ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد، آماده رقابت با تسلا و سایر خودروسازان برقی است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امیرمسعودعابدینی_ المان‌ها و عناصر طراحی محصولات ولوو در این مدل به چشم می‌خورد.

این کراس‌اور کوپه در نمای جلویی از چراغ‌های متقارن و L مانند بهره می‌برد.چراغ بالایی نقش دیلایت و چراغ پایینی نقش دیلایت و چراغ اصلی را ایفا می‌کند.دوربین‌ها و سنسورهای مختلف در این قسمت دیده می‌شوند.

همان سبک چراغ L مانند در نمای پشتی به صورت متصل حضور دارد.طراحی بدنه پولستار ۴ تلفیقی از خطوط تیز و ملایم است که تبحر و زیبایی در طراحی را نشان می‌دهد.

از نکات جالب طراحی بدنه می‌توان به نداشتن شیشه پشتی اشاره کرد.با استفاده از دوربین‌ها و سنسورهای مختلفی که در این بخش وجود دارد، فقدان شیشه پشتی احساس نمی‌شود.

طراحی کابین ساده و مدرن صورت گرفته و فارغ از هر نوع شلوغ‌کاری است.نمایشگر ۱۰/۲ اینچی کیلومترشمار، ۱۵/۴ اینچی اطلاعات-سرگرمی و ۱۴/۷ اینچی هدآپ دیسپلی بیشترین خودنمایی را دارند.

اسپیکرهای هارمن کاردن، سقف پانورامیک و الکتروکروماتیک، ماساژور و گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، ۹ ایربگ، ۱۲ دوربین و ۱۲ حسگر اولتراسونیک از شاخص‌ترین امکانات این خودرو هستند.

مدل قدرتمند دو موتوره ۵۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.شتاب صفر تا صد در این مدل ۳.۸ ثانیه اعلام شده است.مدل تک موتوره ۲۷۲ اسب‌بخار و ۳۴۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

پولستار ۴ در مدل لانگ رنج، پس از هربار شارژ، ۴۸۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

قرار است در پاییز امسال پولستار ۴ در چین تولید شود و پس از آن وارد اروپا و آمریکا خواهد شد.احتمالا شروع قیمت برای پولستار ۴، از ۶۰ هزار دلار خواهد بود./خبرآنلاین

 

خودرو
شناسه : 347543
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا