مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

محورهای مسدود و ممنوع اعلام شد

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از وزارت راه و شهرسازی براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۸.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای مسدود و ممنوع:محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز های یک شنبه و دوشنبه(سوم و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز های یک شنبه و دوشنبه (سوم و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز: تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

مسکن
شناسه : 347576
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا