سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت سراسر کشور پاسخ داد؛

امتناع جایگاه‌ها از ارائه کارت سوخت را چگونه گزارش کنیم؟

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت سراسر کشور گفت: به ازای هر سکو در استان تهران یک کارت سوخت وجود دارد و جایگاه هایی که فروش بالایی دارند هم به ازای هر سکو دو کارت سوخت داده شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت سراسر کشور در یک گفت‌وگوی رادیویی به سوالی درباره کارت سوخت در جایگاه‌ها پاسخ داد.
شنونده‌ای در تماس با برنامه رادیویی از امتناع مسئول جایگاه از ارائه کارت سوخت خبر داد و عنوان کرد: در مراجعه به جایگاه کوثر پرند در حالی که سوخت کامل تمام شده بود و کارت سوخت همراه نداشتم ولی کسی کارت در اختیارم نگذاشته و وقتی هم که با شماره ۹۶۰۹۶۲۷ به جایی نرسیدم کسی پاسخگو نبود، مسئول حاضر در سکو هم این را مشکل من عنوان کرد که خودم باید آن را حل کنم؛ شما برای این موضوع چه کار می‌توانید بکنید مگر قرار نبود که در هر سکو یک کارت حداقل وجود داشته باشد؟

سخنگوی صنف جایگاه‌داران در پاسخ به این شهروند توضیح داد: به ازای هر سکو یک کارت وجود دارد جایگاه‌هایی که فروش بالایی دارند به ازای هر سکو دو کارت هم در اختیارشان قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: از زمان جمع آوری کارت سوخت جایگاه‌ها، تماس‌های این چنینی خیلی کم داشتیم یعنی همکاری بین پرسنل و مردم خیلی خوب بوده و شماره تلفن دیگری هم وجود دارد که می‌توانند با آن تماس بگیرند، که اگر در ساعات دیگری هم مراجعه کردید و این اتفاق افتاده بود اشکالی ندارد یعنی اگر همان لحظه هم زنگ نزنند یک روز بعد زنگ بزنند دو ساعت بعد زنگ بزنند اشکالی ندارد باز پیگیری می‌شود.

نواز با اعلام شماره تلفن ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ که افراد از کل کشور می‌توانند مشکلات خود را با آن در میان بگذارند، عنوان کرد: این شماره تلفن از ساعت ۸ صبح به بعد پاسخگوی هم میهنان است و اگر در زمان‌های دیگر هم با آن تماس بگیرید اشکال ندارد یعنی اگر دیروز مراجعه کردید یا اگر دو ساعت قبل مراجعه کردید فرقی نمی‌کند فقط اطلاع بدهید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نفت و پتروشیمی
شناسه : 347844
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا