سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تهران از فردا گرم و بارانی می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از فردا (۵ اردیبهشت ماه) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات، بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۴ اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی گاهی با وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با ایجاد گردوخاک مورد انتظار است.

طی امروز و فردا افزایش نسبی دما و از صبح چهارشنبه کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۶ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین و وفرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۱ گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی بود. 

عمومی
شناسه : 347880
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا