چند ترفند مشاهده استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

اگر به دنبال راه‌های موثقی برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس هستید، باید بگوییم که شانسی ندارید. در حال حاضر، هیچ گزینه‌ی داخلی وجود ندارد که به کاربران اجازه دهد استوری‌ها را به صورت ناشناس مشاهده کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روش کار اینستاگرام به این صورت است که به کاربران نشان می‌دهد چه کسانی Story آن‌ها را مشاهده کرده‌اند و به همین شکل کمک می‌کند تا کاربران در این پلتفرم با هم مکالمه داشته باشند و با هم ارتباط برقرار کنند. با این حال، افراد کنجکاو اصلا این قابلیت اینستاگرام را دوست ندارند.

اگر اکانتی پابلیک باشد، چه آن را فالو کرده چه نکرده باشید، در هر صورت وقتی استوری آن را مشاهده کنید، این پلتفرم به صاحب اکانت نشان می‌دهد و این مسئله شامل حال تمامی اکانت‌ها و کاربران می‌شود. با این حال، ۴ راه حل وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا بدون آنکه کاربری متوجه شود، وارد بخش استوری آن شوید، فقط باید حواستان را جمع کنید.

هنگام استفاده از اینستاگرام، احتمالا متوجه شده‌اید که هیچ لایک یا اشتراک گذاری بدون داشتن اینترنت پایدار انجام نمی‌شود. برای مثال، ممکن است دوستتان شما در یک استوری تگ کند و شما آن استوری را مجددا به اشتراک بگذارید، اما به دلیل اتصال ضعیف اینترنت متوجه شوید که این کار انجام نشده است!

مشاهده استوری اینستاگرام در حالت پرواز

اولین روش برای مشاهده استوری‌ها به صورت ناشناس این است که اتصال اینترنت گوشی خود را غیرفعال کنید.

  1. برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کرده و یک بار صفحه هوم یا فید را رفرش کنید. اگر چند استوری اول نمایش داده شد، همه چیز مرتب است. در غیر این صورت، برای باز شدن استوری پروفایل مورد نظر را باز کرده و رفرش کنید.
  2. حالت پرواز – airplane mode را فعال کرده یا اینترنت دیتا و وای فای خود را غیرفعال کنید.
  3. اکنون، وقتی که استوری اینستاگرام شخصی را مشاهده کنید، احتمالا هیچ اثر یا ردپایی در لیست تماشای کاربر باقی نمی‌گذارید.
  4. پس از اتمام کار، فقط از برنامه خارج شدن کافی نیست، بلکه باید آن را از لیست برنامه‌های باز شده اخیر سیستم خود پاک کنید.

گرچه این تکنیک بسیار ساده بنظر می‌رسد، اما زمانی که کاربر مورد نظر چندین استوری پیاپی آپلود کرده باشد، با شکست مواجه خواهید شد. اگر کاربر مورد نظر بیش از یک استوری آپلود کرده باشد، ممکن است مجبور شوید به روش‌های دیگری متوسل شوید. با این حال، برای استفاده از این روش فراموش نکنید که حالت پرواز گوشی را فعال کنید.

همچنین می‌توانید قسمت‌های شروع و پایان یک استوری را با نگه داشتن صفحه از استوری مجاور مشاهده کنید. با این حال، نباید انگشت خود را تا آخر به چپ یا راست بکشید، زیرا با این کار در لیست Seen by – دیده شده توسط کاربر قرار خواهید گرفت.

مشاهده استوری اینستاگرام با استفاده از یک اپلیکیشن متفرقه یا اکانت دیگر

برنامه‌های متفرقه و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا بدون افشای هویت واقعی خود بتوانید استوری های اینستاگرام را چک کنید، اما در موردافرادی که روی حریم خصوصی حساس‌اند، بهتر است حواستان را جمع کنید.

این پلتفرم‌ها را باز کرده و نام کاربری خود را وارد کنید و بعد روی آیکون جستجو را بزنید. اگر اکانت مورد نظر شما پابلیک باشد، می‌توانید استوری‌های گذاشته شده در ۲۴ ساعت گذشته را ببینید. سایت‌هایی مثل StoriesIG، IGAnony و AnonIGViewer به شما این امکان را می‌دهند که هر استوری اینستاگرام را تا زمانی که آدرس اکانت مورد نیاز را دارید، مشاهده کنید.

همچنین برخی از این سایت‌ها به شما امکان دانلود استوری‌ها به صورت HD را نیز می‌دهند. با این حال، گرچه این وب سایت‌ها شما را قادر می‌سازند تا استوری‌های اینستاگرام را مخفیانه مشاهده کنید، اما همیشه توسط شرکت‌های مورد اعتماد اداره نمی‌شوند. ممکن است این وب‌سایت‌ها به اطلاعاتی مثل آدرس IP شما دسترسی پیدا کنند. اگر قصد استفاده از یکی از این سایت‌ها را دارید، مراقب تبلیغات مخرب، دانلود‌ها یا سایر محتوای ناخواسته باشید.

در نهایت می‌توانید بدون وارد کردن اطلاعات شخصی‌تان مانند نام یا عکس خود، یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید تا دیگران متوجه ارتباط آن اکانت با شما نشوند. پس از راه اندازی اکانت جدید، به راحتی می‌توانید اکانت افراد مختلف به جز آن‌هایی که حساب خود را خصوصی کرده‌اند را جستجو کرده و Story آن‌ها را مشاهده کنید.

گرچه کاربران از پذیرفتن درخواست حساب‌های ناشناس خودداری می‌کنند، اما اگر واقعا می‌خواهید بدانید که شخص مورد نظرتان در اینستاگرام چه چیزهایی به اشتراک می‌گذارد، می‌توانید شانس خود را محک بزنید و برای آن درخواست بفرستید./گجت نیوز

دانش و فناوری
شناسه : 349549
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا