انتخاب ورزشگاه آزادی برای دیدار پیکان و پرسپولیس

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که انتخاب ورزشگاه آزادی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برای دیدار پیکان و پرسپولیس با تقاضای پیکانی‌ها انجام شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، انتخاب ورزشگاه آزادی جهت برگزاری مسابقه دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تقاضای باشگاه پیکان و موافقت مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت پذیرفت که دلیل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی ، اعلام آمادگی باشگاه پیکان برای حضور تماشاگر در این مسابقه بود و با توجه به نبود زیر ساخت مناسب ورزشگاه دستگردی، باشگاه پیکان از سازمان لیگ تقاضای برگزاری دیدار را در ورزشگاهی دیگر با ظرفیت پذیرش تماشاگر را کرد.


در ادامه توضیح سازمان لیگ آمده است: طی جلسه امروز صبح پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت این تقاضا مورد قبول مدیران عامل باشگاه های استقلال، پرسپولیس و کمیته مسابقات قرار گرفت ولی متاسفانه با وجود موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال با این تصمیم، بعضی از اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال باشگاه، در مصاحبه هایی با ادبیاتی زننده و به کارگیری الفاظی خارج از عرف و اخلاق به مقامات رسمی مسابقات بی احترامی کرده و حاشیه هایی را به وجود اوردند.

قطعا سازمان لیگ در چارچوب قوانین و مقررات، این مصاحبه ها را که در آن مطالبی غیر واقع به جهت تحریک و تحریف افکار عمومی جامعه فوتبال و ایجاد حاشیه بیان شده پیگیری خواهد کرد و به طور مستند و مستدل این مسائل را به کمیته اخلاق گزارش و پیگیری می کند.
سازمان لیگ منطبق با ضوابط و مقررات با رعایت عدالت برای کلیه باشگاه ها عمل می‌نماید و تحت تاثیر مسایل حاشیه ای قرار نخواهد گرفت./خبرآنلاین

ورزشی
شناسه : 349570
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا