چگونه در یک گوشی آیفون چند اپل آیدی همزمان داشته باشیم

کمپانی معروف اپل، به دنبال راهکارهایی برای شرایط به کار گرفتن از چند اپل ایدی، در انواع دستگاه های آیفون به شکل هم‌ زمان بوده تا به کاربران خود شرایط استفاده از وسایل مشترک اپل را بدهد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در سال های قبل افراد فقط قادر بودند چند اکانت اپل آیدی را با یک آیفون استفاده کنند؛ اما در حال حاضر کمپانی اپل در برنامه‌ های آتی خود، قرار است این شرایط را فراهم کند تا چندین کاربر به طور همزمان از یک دستگاه استفاده کنند. هر چند در این مقاله قصد ما این است به ترفندهای، ورود پیدا کردن با چند اکانت اپل با یک گوشی بپردازیم.

Apple ID یکی از اجزای ضروری آیفون است. برای استفاده از اپ استور و سرویس‌ های iCloud در دستگاه خود باید اپل ایدی داشته باشید. از آنجایی که iCloud فایل‌ های مهمی مانند عکس‌ ها و گذرواژه‌ ها را ذخیره می‌ کند، ممکن است احساس کنید که لازم است از دو حساب iCloud استفاده کنید، یکی برای استفاده شخصی و دیگری برای محل کار یا دانشگاه خود.

با این حال، اپل به شما اجازه نمی دهد که به طور همزمان به چندین Apple ID به یک آیفون یا آیپد وارد شوید. هر چند شما می توانید خودتان اکانت اپل بسازید، اما خرید اپل ایدی از سایت اپل ایدی، می تواند راهکار مطمئن تر و بهتری باشد.

ایمیل اپل ایدی خود را تغییر دهید

بنابراین در هر زمان فقط می توانید از یک Apple ID استفاده کنید که ممکن است برای شما خوشایند نباشد. اگر همچنان می خواهید از چندین اپل آیدی بهره بگیرید، یک راه حل اساسی وجود دارد؛ همچنین اگر دیگر نمی‌ خواهید از Apple ID خاصی استفاده کنید و می‌خواهید به یک حساب کاربری جدید بروید، می‌ توانید از این روش بهره ببرید، اما پیش از اینکه به این شیوه بپردازیم که چگونه اپل ایدی خود را در آیفون و آیپد تغییر دهید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همانطور که قبلا ذکر شد، ممکن است بخواهید بین چندین اپل آیدی جابجا شوید که بر اساس آن‌ هایی که شخصاً و برای کار استفاده می‌کنید، یک جداسازی داشته باشید. اکانت شخصی شما ممکن است حاوی تصاویری از خانواده و یادداشت های مربوط به زندگی شخصی شما باشد. از طرف دیگر، حساب کاری شما ممکن است شامل اسناد اسکن شده یا یادآورهای مهمی باشد که با iCloud شما همگام‌سازی شده‌ اند.اگر نمی خواهید هر دو اپل آیدی خود را ادغام کنید، ایده خوبی است که Apple ID های جداگانه ای داشته باشید.

یک دلیل دیگر این می تواند باشد که دیگر از شناسه ایمیل یا شماره تلفن خاص مرتبط با حساب اپل خود نمی خواهید استفاده کنید. در حالی که می‌ توانید ایمیل اپل ایدی خود را تغییر دهید، جابجایی به ایمیل جدید به این معنی است که می خواهید به اکانت دیگر اپل خود بروید. لازم به ذکر است که با اطلاع دقیق از قیمت اپل ایدی، می توانید به خرید اپل ایدی ارزان نیز بپردازید.

 

نحوه استفاده از چندین اپل آیدی در آیفون و جابجایی بین آنها

می‌ توانید با ورود و خروج دستی یا افزودن چند حساب به برنامه‌ های آیفون یا آی‌ پد، از چندین حساب اپل در آیفون خود بهره ببرید. در ادامه به هر دو این روش ها می پردازیم.

به صورت دستی با یک Apple ID متفاوت در آیفون از سیستم خارج و وارد شوید.

اولین روش برای استفاده از چند شناسه Apple در یک دستگاه آیفون این است که به صورت دستی از یک حساب Apple خارج شوید و با حساب دیگری دوباره وارد شوید. در حین انجام این کار، شما همچنین می توانید برای راحتی خود، داده های خاصی را بین هر دو حساب اپل ادغام کنید که لازم است مراحل زیر را طی کنید:

۱. برنامه تنظیمات را در iPhone خود باز کنید.

۲. روی نام Apple ID خود در بالا ضربه بزنید.

۳. برای یافتن گزینه خروج از سیستم به پایین بروید و روی آن ضربه بزنید.

۴. اگر «Find my iPhone» را در دستگاه خود فعال کرده باشید، از شما خواسته می‌شود رمز عبور حساب فعلی اپل را وارد کنید تا آن را خاموش کنید.

۵. در صفحه بعد می‌ توانید تصمیم بگیرید که پس از خروج از حساب Apple، یک کپی از داده‌ های خاص به صورت محلی در آیفون خود ذخیره کنید. می‌ توانید یک کپی از داده‌ هایی مانند مخاطبین و دیگر موارد ضروری خود را نگه دارید.

۶. برای خروج از حساب فعلی اپل، روی دکمه خروج ضربه بزنید.

۷. اکنون، دوباره روی گزینه Sign in to your iPhone در قسمت بالا ضربه بزنید تا با Apple ID دیگری در همان iPhone دوباره وارد شوید.

۸. اطلاعات کاربری اپل ایدی مورد نیاز خود را وارد کنید.

۹. پس از انجام موفقیت‌ آمیز این کار، با این گزینه روبرو خواهید بود که مخاطبین محلی خود را با Apple ID که برای ورود به سیستم استفاده کرده‌اید، ادغام کنید.

۱۰. حالا شما با موفقیت به اپل آیدی دیگری در همان آیفون تغییر داده اید.

با استفاده از iCloud اپل آیدی خود را تغییر دهید

چندین حساب iCloud را به برنامه ها، اضافه کنید تا داده ها را مشاهده و تغییر دهید. اگر نمی ‌خواهید کاملاً از Apple ID موجود خود در آیفون خود خارج شوید، اما همچنان می‌ خواهید داده‌ های یک حساب کاربری دیگر iCloud/Apple را ز طریق همان دستگاه مشاهده کنید، می‌ توانید با استفاده از این ترفند کاری به آن برسید.

با بکارگیری این روش، می‌ توانید به راحتی حساب‌ های iCloud متعدد را به برنامه‌ های شخصی iPhone خود مانند ایمیل، مخاطبین، تقویم، یادداشت ‌ها و یادآوری‌ ها اضافه کنید تا داده‌های مرتبط را مشاهده کنید.

از جمله:

۱. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

۲. برای یافتن برنامه‌ های اصلی iPhone مانند ایمیل، مخاطبین، تقویم، یادداشت‌ ها و یادآوری‌دها به پایین بروید و روی هر یک از آنها ضربه بزنید تا باز شوند.

۳. در مرحله بعد، روی گزینه حساب‌ ها ضربه بزنید.

۴. گزینه افزودن حساب را جستجو کرده و فشار دهید.

۴. در مرحله بعد، روی گزینه iCloud ضربه بزنید تا با اپل آیدی خود وارد شوید.

۵. اطلاعات iCloud خود را وارد کنید.

۶. ضمن اینکه می‌ توانید با ضربه زدن روی دکمه Merge، مخاطبین خود را با حساب iCloud ادغام کنید.

 

برای ساخت اپل آیدی سعی کنید از سایت های ارزان به خرید آن اقدام کنید، تا به طور معتبرتری یک اکانت اپل داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم به طور واضح به دو ترفند فوق العاده برای استفاده چند اپل ایدی در آیفون‌ ها بپردازیم، به امید اینکه در ارائه مطالب لازم در این زمینه موفق عمل کرده باشیم.

منبع: خبر فوری

دانش و فناوری
شناسه : 349757
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا