منتظر اتفاقات عجیب در بازار رمزارزها باشید

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس بیشترین میزان بی‌سابقه خروج بیت‌کوین را ثبت کرده و آخرین گزارش توسط ردیاب زنجیره‌ای نهنگ بیت‌کوین نشان می‌دهد که بایننس در ۲۴ ساعت گذشته جریان‌های غیرعادی در معاملات بیت‌کوین را تجربه کرده که بالاترین میزان در تاریخ خود است.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  به نقل از کریپتو، ردیاب گزارش کرد که بیش از ۱۶۲هزار بیت‌کوین به ارزش بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در یک روز از صرافی خارج شده و بر این باور است که چیز عجیبی در حال انجام است زیرا صرافی رمزارز سه بار برداشت را متوقف کرده و برای چندین ساعت آفلاین بوده است. بر اساس این گزارش، حجم بیت‌کوین در ۳۰ روز گذشته بیش از ۶۵ درصد کاهش یافته است.


بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، در میان چندین فراز و نشیب در صنعت کریپتو، نسبتا پایدار و انعطاف‌پذیر بوده است با این حال، مشاهدات اخیر، افراد را به این حدس و گمان می‌اندازد که آیا اتفاق عجیبی در جریان است.

ردیاب توجه را به آخرین داده‌های زنجیره‌ای ثبت شده در کریپتو کوانت جلب کرده است. داده‌ها نشان می‌دهند که خروج بیت‌کوین از بایننس به بالاترین حد خود یعنی ۱۶۲هزار بیت‌کوین به ارزش بیش از ۴.۵ میلیارد دلار پس از قیمت‌های فعلی رسیده است.

داده‌ها نگران‌کننده به نظر می‌رسند زیرا این مورد می‌توانند باعث ترس، عدم اطمینان، تردید و افت شدید قیمت در سراسر بازار شوند با این حال، برخی از پاسخ‌دهندگان گفتند که بایننس ممکن است سکه‌ها را به کیف سرد منتقل کند، در حالی که برخی دیگر آن را به دلیل ازدحام شبکه مقصر دانستند.

بایننس این موضوع را در توییتی تایید کرد که حدود چهار ساعت پیش از نوشتن این مطلب ارسال شد تا اطمینان دهد که از جریان خروجی بزرگ ثبت شده توسط برخی از ردیاب‌های زنجیره‌ای آگاه است. صرافی تصریح کرد که بیت‌کوین را به دلیل تعدیل آدرس بیت‌کوین از کیف پول گرم به کیف پول سرد منتقل کرده است.

این خروج در واقع حرکات بین کیف پول‌های سرد و گرم باینسس به دلیل تنظیمات آدرس بیت‌کوین است. کیف پول گرم در سیستم عامل‌هایی که ذخیره‌سازی را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، کاربرد دارد و به همین دلیل است که در برابر هک شدن بسیار آسیب‌پذیر هستند. کیف پول سرد، آفلاین است و ذخیره‌سازی را بدون نیاز به اینترنت انجام می‌دهد و نمی‌توان به راحتی آن را از راه دور هک کرد و به همین دلیل این نوع از کیف پول‌ها، مطمئن‌ترین و امن‌ترین روش ذخیره‌سازی رمزارزها محسوب می‌شوند.

طبق دلایل بایننس برای خروجی‌های عظیم، شبکه بیت‌کوین با مشکلاتی مواجه است که منجر به ازدحام و کارمزدهای بالا می‌شود. هنوز مشخص نیست که این مشکل چگونه بیت‌کوین را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۲۹ درصد کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۶۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۹۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲.۱۷ میلیارد دلار است که ۲۹.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۳۴ میلیارد دلار است که ۷.۹۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۸.۱۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۴۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۱۹ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۷ هزار و ۶۲۶.۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۲۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۸۴۲.۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۱۴.۲۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۱۷ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت:  ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۴۲۵۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۸.۲۱ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۶۴۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۸ درصد کاهش

۸ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۷۲۷۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۲۴ درصد کاهش

۹-  سولانا

قیمت: ۲۰.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۳۵ درصد کاهش

۱۰ – پولکا دوت

قیمت: ۵.۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۳ درصد کاهش

ایسنا

ارز دیجیتال
شناسه : 350198
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا