عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

دولت نتوانسته به برنامه های جلوگیری از ارزش پول ملی عمل کند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه های دولت در زمینه حفظ ارزش پول ملی موفق نبوده است، گفت: بانک مرکزی هم در این بخش وظایفی داشته و باید به وظایف خود در راستای حفظ ارزش پول ملی توجه کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی و جلوگیری از این موضوع بیان کرد: دولت در این بخش برنامه هایی را در دست اجرا دارد اما تاکنون نتوانسته این برنامه ها را به درستی عملیاتی کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ ارزش پول ملی بیان کرد: باید به توصیه های رهبری در زمینه موضوع اقتصاد مقاومتی و رشد تولید توجه شود.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش رونق تولید و اشتغال در افزایش ارزش پول ملی بیان کرد: باید واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور تقویت و موانع پیش روی این فعالان برداشته شود.

رفع موانع تولید یک اصل قلمداد شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی از موانع تولید همچنان پابرجاست تاکید کرد: سازمان و ارگان های مختلفی به عناوین متعدد ایرادات و اشکالاتی در زمینه رونق تولید ایجاد می کنند این در حالی است که باید رفع موانع تولید یک اصل قلمداد شود.

وی با بیان اینکه ما واحدهای تولیدی داریم که به دلایل مسائل جزئی تعطیل شده اند و دستگاهی به کمک آنها نمی رود، اظهار کرد: البته در برخی از موارد قوه قضائیه به کمک رفته و بسیاری از واحدهای تولیدی را احیا می کند. بنابراین این موضوعات از جمله موضوعاتی است که مانع رشد تولید و نهایتا رشد ارزش پول ملی می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تنظیم گری بانک مرکزی در این بخش بیان کرد: حتما بانک مرکزی در این بخش وظایفی داشته و باید به وظایف خود در راستای حفظ ارزش پول ملی توجه کند.

منبع: خانه ملت

اقتصاد کلان
شناسه : 350272
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا