عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

غرب نمی‌تواند ایران را به عدم همکاری با آژانس متهم کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران به طور شفاف اقدامات هسته ای خود را اعلام کرده و هیچ موضوع خاصی وجود ندارد که رسانه های غربی بتواند ایران را به پنهان کاری یا عدم همکاری با آژانس متهم کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات ضد ایرانی رسانه های خارجی مبنی بر کاهش همکاری میان ایران و آژانس گفت: شاهد هیچ مشکل خاصی در عرصه بازدیدها از سوی آژانس نیستیم و به طور مستمر بازرسی های فراپادمانی این مهم صورت می گیرد.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر چند در زمانی که مطابق مفاد برجام برخی اقدامات از سوی کشورمان کاهش یافت، به طور شفاف به افکار عمومی، کشورهای برجامی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کردیم زیرا غرب به تعهدات عمل نکرده بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از درز اطلاعات گزارش های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به رسانه های غربی از سوی برخی دیپلمات ها، افزود: این رویه همواره سبب آسیب دیدن چهره آژانس شده زیرا اطلاعات محرمانه ای که در اختیار دیپلمات ها و کشورها قرار می گیرد، نباید در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند باید اذعان کرد ایران به طور شفاف اقدامات هسته ای خودش را اعلام کرده و هیچ موضوع خاصی وجود ندارد که رسانه های غربی بتواند ایران را به پنهان کاری یا عدم همکاری با آژانس متهم کنند.

منبع: خانه ملت

سیاسی
شناسه : 351158
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا