بازار رمزارزها سبز شد

بالاخره بیت کوین کمی تکان خورد و با رشد ۲ درصدی وارد کانال ۲۷ هزار دلار شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بیت کوین که چند روزی می شد نوساناتش کمتر از یک درصد بود، امروز دامنه نوسان بیشتری پیدا کرد و با رشد حدود ۲ درصدی به محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ دلار رسید.

بیت کوین با رشد امروز در مقیاس هفتگی وارد محدوده مثبت شده و حدود یک درصد رشد کرده است. اما در مقیاس ماهانه همچنان افت دارد و کاهش قیمت یک درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار ۵۲۹ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود ۱۴ میلیارد دلار معامله شده است.

تحولات سقف بدهی آمریکا سرمایه‌گذاران را مردد کرده است

تحلیلگران بر این باورند که درجا زدن های بیت کوین به دلیل تردیدهای سرمایه گذاران درخصوص تحولات سقف بدهی آمریکا است. ادوارد مویا یکی از تحلیلگران بازار رمز ارزها گفته که معامله گران مطمئن نیستند که بیت کوین چه واکنشی به مذاکرات درخصوص سقف بدهی آمریکا داشته باشد. از نظر او ریسک نکول بسیار کم است اما درصورتی که این اتفاق رخ دهد، باعث سقوط رمز ارزها خواهد شد.

اتریوم هم امروز مثبت است و با رشد ۲ درصدی، هم اکنون در حدود نرخ ۱۸۵۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی ۲ درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه یک درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۲۲۳ میلیارد دلار است. اتریوم مدت هاست که در همین کانال ۱۸۰۰ دلار درجا زده و درصورتی که بخواهد رشد قیمتی داشته باشد، ابتدا باید با قدرت از این کانال خارج شود.

رندر توکن، پدیده جدید بازار

اکثر رمز ارزها امروز مثبت هستند. البته تعدادی از نمادها در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار منفی شده اند که کم تعداد هستند. در فهرست نمادهای منفی، راکت پول با افت ۱.۵ درصدی، منفی ترین نماد امروز است. لیدو دائو، ترون و سندباکس هم با افت کمتر از یک درصد، دیگر نمادهای منفی بازار محسوب می شوند.

در فهرست نمادهای مثبت هم میزان رشد نمادها بیشتر از روزهای گذشته شده و رندر توکن با رشد ۷درصدی پربازده ترین نماد امروز است. رندر توکن اخیرا رشد خوبی داشته و توانسته وارد فهرست ۵۰ ارز برتر بازار شود. این توکن طی یک هفته گذشته ۴۰ درصد رشد داشته و از یک ماه گذشته تا کنون نیز بیش از ۵۰ درصد رشد قیمتی را ثبت کرده است.

دیگر نمادهای پربازده امروز تون کوین و آربیتروم هستند که به ترتیب ۵ و ۴ درصد رشد کرده اند. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از ۳ درصد را نمایش می دهند

رشد ۱.۵ درصدی ارزش بازار ارز دیجیتال

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز ۱.۵ درصد رشد کرده و به ۱.۱۴ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۳۶ درصد افزایش یافته و به ۳۱ میلیارد دلار رسیده که همچنان می توان گفت رقم کوچکی برای معاملات روزانه رمز ارزها محسوب می شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته معاملات دیفای به میزان ۲ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۲۹ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

منبع: اقتصادنیوز

 

ارز دیجیتال
شناسه : 352408
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا