خط ۶ مترو تا کجا پیش می رود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت مدیریت شهری پایتخت برای توسعه مترو باید در مناطق پر تردد شهر باشد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد صادقی در جریان بازدید از خط ۶ و ۷ مترو در قالب «طرح رصد ۲» اظهار کرد: توسعه مترو جزء اولویت‌های مدیریت شهری در این دوره است و توسعه خط ۶ مترو به عنوان طولانی ترین خط مترو با اتصال شمال غرب به جنوب پایتخت دارای اهمیت فراوان است.


وی افزود: با این وجود نکته ای که باید مد نظر قرار گیرد توسعه خطوط مترو در جنوب پایتخت و مناطق پرتردد است.

صادقی ادامه داد: توسعه جنوبی خط ۶ مترو تا حرم حضرت عبدالعظیم باید در ارجحیت قرار گیرد، چرا که هم اکنون در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم با ترافیک شدید و انبوه جمعیتی مواجه هستیم که نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی انبوه بر دارند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: توسعه مترو برای تمامی سطح شهر و مناطق یک ضرورت است، اما اولویت باید با مناطق پرتردد باشد.

وی یادآور شد: طرح «رصد» در همین راستا است که اولویت ها را برای اعتباراتی که تخصیص می دهیم، مشخص کنیم؛ لذا امیدواریم با عزم و جدیت خوب مدیریت شهری موانع برطرف شوند و هر چه سریعتر و بیشتر شاهد توسعه و راه اندازی خطوط و ایستگاه‌های مترو باشیم.

منبع: ایسنا

مسکن
شناسه : 352622
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. با سلام خواهشمندیم ورودی دوم ایستگاه شهید ستاری را راه اندازی بفرمایید اگر امکانش نیست خواهش میکنم یک پل عابر برقی بگذارید ما بدلیل بیماری خیلی دچار مشکل میشویم
    باتشکر.

  2. مترو اسلامشهر رو هم درست کنید اینجا مردمش کاملا کارگر نشینن وبندهدخداها از نظر مالی گرفتارن وازرسلطان آبادواکبرابادو واوان ودیگر جاها میان مترو آزادگان پیاده میشن وسوارمترو میشن،کرایه ها هم وحشتناک گرون شده واتوبوس های زیادی هم ندارن و ازدحام جمعیت تو اتوبوس های رباط کریم ،آزادی بقدری زیاده میشه که صداها درمیاد،تورو خدا بداد اینا برسیدوگرنه مترو برای اهالی قیطریه وبالاشهر اینقدر واجب نیست چون اونا زن ومردوبچه هاشون همه ماشین دارن ولی اینا کارگرجماعت رو دریابید….والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا