وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

نقشه ضد حمله تورمی دولت نهایی شده است

وزیر اقتصاد گفت: بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد اقتصادی نهایی شد. امیدواریم با اجرای این بسته، تورم در اقتصاد ایران مهار و کنترل شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید ‌احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در خصوص بسته ۱۰ بندی مهار تورم دولت گفت: جزئیات این بسته و وظایف دستگاه‌های متولی، زمان‌بندی هر بخش و اقدامات در محورهای ده‌گانه مهار تورم و رشد اقتصادی روز گذشته نهایی و ابلاغ شد.


وی افزود: امیدواریم با اجرای این بسته، متغییرهای بنیادی موجود تورم در اقتصاد ایران مهار و کنترل شود. همچنین نظارت‌های کوتاه مدت دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند تا منجر به مهار و کنترل‌های قیمت‌ها شود. طی هفته‌های آینده گزارش عملکرد اعلام کنیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امیدواریم در قالب همین بسته‌ها به نحوی سیاست‌های تامین مالی، بهره‌وری و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی افزایش پیدا کند تا منجر به رشد فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شود.

وی افزود: تاکید دولت بر اجرای چند پروژه‌ پیشران بزرگ در بخش انرژی و سایر حوزه‌ها به ویژه ترانزیتی است. استان کردستان نیز یکی از محورهای مهم کریدوری کشور محسوب می‌شود و به عنوان اجزای مهم بسته ده‌گانه تحقق یابد.

خاندوزی بیان کرد: همه بندها مهم است و در جهت تحقق آن تلاش می‌کنیم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 352748
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا