چهارمین گردهمایی سالانه تقدیر از برگزیدگان صنعت احداث کشور برگزار می شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران استان تهران گفت: چهارمین گردهمایی سالانه تقدیر از برگزیدگان صنعت احداث در نظام فنی و اجرایی کشور با حضور اعضای انجمن و جمعی از مدیران برگزار می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا گودرزی فراهانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این گردهمایی با هدف تقدیر از برگزیدگان و تلاشگران صنعت احداث در نظام فنی و اجرایی و قدردانی از فعالیت شرکت های فعال پیمانکاری و پیشکسوتان این رشته و مهندسان مشاور در عرصه سازندگی ایران برگزار می گردد.



وی افزود: اهتمام و عنایت مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور به صنعت احداث و توجه به پیمانکاران برای برگزاری این مراسمات قابل تقدیر فعالان و پیشکسوتان صنعت احداث بوده و موجب دلگرمی و پشتکار شرکت ها و پیمانکاران این صنعت می‌شود.


گودرزی فراهانی گفت: این اقدامات شایسته از طرف این سازمان های دولتی با همکاری و هم افزایی تشکل های صنفی کارفرمایی با حرکت و تلاش های جهادی مهندسان مشاور در این صنعت در سالی که مقام معظم رهبری بعنوان سال مهار تورم و رشد تولید عنوان فرمودند، موجب تحقق شعار سال خواهد شد.


دبیر انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران اظهار داشت: هر زمان دولت به بخش خصوصی و به نظر شرکای اجتماعی خود توجه و اعتماد داشت در برنامه ریزی ها و تصمیم سازی های خود موفق و به نتایج مطلوب رسید.


وی از تمامی کارفرمایان حوزه پیمانکاری و مدیران ارشد تشکل‌های صنفی کارفرمایی و کارگری جهت حضور در این گردهمایی و بازدید از نمایشگاهی که از فعالیت شرکت های صنعت احداث و پیمانکاری ها توسط انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران در محل گردهمایی دایر شده دعوت کرد.


گودرزی فراهانی گفت: این مراسم روز دوشنبه هشتم خرداد ماه ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۷ در محل سالن اجتماعات شرکت برق منطقه ای تهران واقع در سعادت آباد، کوی فراز، بلوار شهدای برق، شرکت برق منطقه ای تهران با حضور مقامات کشوری، جمعی از وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران و مدیران ارشد تشکل‌ها برگزار می شود.

صنعت و معدن
شناسه : 352992
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا