این ایستگاه جدید مترو ماه آینده افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: بنا را بر این گذاشته بودیم که ایستگاه کتاب در خردادماه به مردم تحویل داده شود؛ به دلیل معماری ویژه‌ای که در ایستگاه میدان کتاب به کار گرفته شده است یک تاخیری در تحویل متریال صورت گرفت و ایستگاه متروی کتاب تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محسن هرمزی با اشاره به جزئیات پیشرفت فیزیکی ایستگاه میدان کتاب گفت: در سال جاری ۱۰ ایستگاه از خط ۶ در صورت تأمین اعتبار از حد فاصل ایستگاه شهید ستاری تا شمال غربی این خط و همچنین در محدوده ایستگاه‌های میانی؛ ایستگاه های سرباز، بهار شیراز، نجات اللهی، ۱۷ شهریور و میدان خراسان را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم و بودجه داشته باشیم دو ایستگاه هم از جنوب خط ۶ را تکمیل و به بهره برداری می رسانیم.

برنامه های توسعه بیشتری تا پایان سال در دستور کار داریم

وی بیان کرد: در صورت انجام توافق با وزارت ورزش ایستگاه میدان بسیج را تا پایان سال تقدیم مردم خواهیم کرد. در خط ۴ هم توسعه غربی این خط در دستو کار است؛ به طوری که ایستگاه علامه جعفری که راه‌اندازی شده و ایستگاه آیت الله کاشانی هم امسال به زیر بار مسافرگیری می بریم.

به گفته هرمزی، تا پایان سال ۱۲ ایستگاه به مردم تقدیم خواهد شد.

راه‌اندازی مترو در شهرهای اطراف تهران در حال بررسی است

وی درباره راه‌اندازی متروی شهرهای اقماری نیز گفت: متروی پرند هفته دولت تقدیم مردم خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه افزود: در ایستگاه‌های جدید دنبال این هستیم که اتاق‌های مادر و کودک را جانمایی کنیم. در ایستگاه‌های قبلی هم دنبال این هستیم که با توجه به فضا، مکان مناسب را برای این منظور در نظر بگیریم.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 353647
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. سلام بر زحمت کشان سازمان مترو…قرار بود به زودی مترو ملارد شهریار شروع بشه.ولی فعلا که خبری نیست وسا اگه هم خبری هست ما شاهد نیستیم خواهشا صبح وعروب یه سری به جاده اندیشه ملارد شهر قدس بزنید تا ببینسد که مردم چطور ساعت ها در ترافیک سنگین جاده اندیشه می نونن خواهشا ..حداقل به فکر بچه هایی که هرروز برای درس ودانشگاه از مسیر جاده اندیشه لستفاده میکنن باشید اوصاع ترافیکی جاده بسیار اسف بار است..باز هم ممنونم…

  2. شما منطقه ستاری منطقه دانشگاه ازاد بیمارستان فرهیختگان وامسال بیمارستان تریتا وعلوم تحقیقات باید فکر دانشجویان ومردم بیمارستان میرن مشکل باید زودتر به فکر باشن

  3. ایستگاه متروی خط شش از کن سالهای که بلاتکلیف مانده و کارگردان همش در خواب نازن وحقوق میگیرن ،زمان قالیباف ماهی یک کیلومتر و حداقل سه تا چهار ایستگاه به بهره برداری رسید
    تا کی مردم از خودرو شخصی و ترافیک همت و نیایش راحت مشن؟

  4. تورا خدا یه جواب درست و قطعی قطعی درباره پرند بدهید زندگی من بهم خورد جوانی م رفت سلامتیم نابووووود شد
    مترو پرند نیومد تا تکلیف زندگیم معلوم بشه یه جواب راست و قطعی قطعی بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا